*O 2 MĚSÍCE POZDĚJI*
Už 2 měsíce znám Avengers a oni chtějí navrhnout Furymu že by mě vzaly do týmu. Byla bych ráda kdyby mě tam vzaly protože ráda pomáhám lidem. Skamarádila jsem se s jedním agentem který je o 2 roky starší než já. Všichni chtěly abych bydlela v Avengers tower, tak tu jsem. Ale nebydlím tu úplně, nějaké věci mám i ve starém skladu.
No nic. Už asi půl hodiny stojím před skříní a vybírám si oblečení na dnešek. Nakonec jsem si oblékla světle modré kraťasy a šedé tričko s dlouhým rukávem které jsem si ve předu zastrčila do kraťasů.
Rozeběhla jsem se po dlouhé chodbě a udělala dvojité salto s otočkou (nevím jestli to existuje ale dělejme že jo :D). Doskočila jsem před výtah který už byl otevřený. Rychle jsem do něj zalezla a zmáčkla patro kde je obývák s kuchyní. Výtah se otevřel a já se po podlaze sklouzla až do kuchyně.
,,Kolikrát ti mám ještě říkat aby jsi se po podlaze neklouzala" zakřičel na mě Tony z obýváku. Já se jen zasmála a otevřela ledničku. Vzala jsem si jogurt a sedla si na židli ke stolu. Než jsem si stihla jogurt vůbec otevřít, kolem mě se utvořila bílá záře a já musela zavřít oči abych neoslepla. Když jsem otevřela oči byla jsem v nějaké zlato stříbrné místnosti. zajímalo by mě kde jako jsem a co tu dělám. Sešla jsem z menšího podstavce a rozhlídla se kolem sebe.
,,Vítám vás" ozvalo se za mnou. Leknutím jsem nadskočila a otočila se. Za mnou stál nějaký chlap s divném oblečení.
,,Kde to jsem a co tu dělám?" zvedla jsem obočí a překřížila si ruce na prsou.
,,Pojďte, pan král už vás očekává" vydal se po nějakém stříbrném mostě.
,,Takže tady mi asi nikdo nic neřekne" zamumlala jsem si pro sebe a sklouzla se za ním.
,,Neklouzejte se prosím slečno, je to nebezpečné" řekl ten chlap aniž by se na mě podíval. Jen jsem si odfrkla a dál šla za ním.
,,Aby ses neposral" zamumlala jsem. On se na mě přísně podíval a já se smíchem zvedla ruce v obraném gestu. Došly jsme před obří zámek či co to bylo. ,,A jak se jmenuješ?" poklepala jsem mu na rameno a hopsala vedle něj.
,,Heimin" ani se na mě neotočil. Já jsem jen převrátila očima. Vešly jsme do velké místnosti kde byl trůn. Já chci taky domů trůn. ,,Pane králi je tady" řekl někam za mě. otočila jsem se a viděla dalšího chlapa.
,,Dobrej" mávla jsem na něj a dál si to tu prohlížela.
,,Nejsi moc vychovaná" zakroutil hlavou.
,,Tak se všichni posereme no" zašeptala jsem. ,,Tak řekne mi už konečně někdo pro tu jsem?" zeptala jsem se ho.
,,Jsi bohyně" řekl vážně.
,,Cože to?" rozesmála jsem se na celé kolo. Všimla jsem si že se na mě oba dívají zcela vážně tak jsem se přestala smát. ,,Proč zrovna já?" zeptala jsem se zoufale.
ČTEŠ
Nepoznal mě...
FanfictionPozná ji? Pozná svou sestru? Co bude dělat když ne? Odejde? Zůstane? Co když jsou ve světě mafie ale ten druhý o tom nemá ani páru? Co když na ní bude Hydra dělat opakovaně pokusy? Přežije tu všechnu bolest ve světě Avengers? Všechno se dozvíte v...