|48| Informace o Hydře

1.9K 99 6
                                    

Seděla jsem  v křesle a popíjela šampaňské když si naproti mě sedl Tony.

,,Chtěl jsem se ti omluvit za to jak jsem na tebe vyjel ve vile" řekl a koukl na mě.

,,I mě občas ujedou nervy" pokrčila jsem rameny a usmála se na něj.

,,A jak to teď je mezi námi?" zeptal se.

,,A jak bys chtěl aby to bylo?" zeptala jsem se a naklonila se k němu.

,,Chtěl bych aby to bylo jako než tě Fury vyhodil z MÉHO mrakodrapu" usmál se. Zvedla jsem se a popošla k němu. On si mě strhl k sobě na klín. Natáhla jsem se k němu a jemně ho políbila. Tony mě objal kolem pasu a odtáhl se. Uvelebila jsem se na jeho klíně a z okénka pozorovala mraky.

,,Jste spolu roztomilí" sedla si naproti nám Nat.

,,Děkujeme" uculila jsem se.

,,Slečno našla jsem shodu obličeje s Michaelem Lemonem" řekla Sundy.

,,Kolik procent je shoda?" zeptala jsem se.

,,95% slečno" odpověděla.

,,Tak se na tebe podíváme citróne" zamumlala jsem si pro sebe a šla do zadní části letadla kde mám místnost s monitory a mám tam svoje hračky. Stoupla jsem si před velkou bílou tabuli na které mi začaly naskakovat místa kde se objevil. Nejvíc je to severní část New Yourku. ,,Sundy myslíš že tam bydlí?" zeptala jsem se. Na hodně fotkách jsem viděla jak vchází a vychází z nějaké velké vili. Je prachatý a zabezpečení bude mít určitě dobré- zas tak blbý není, počkat je blbý.

,,Je to pravděpodobné" řekla. Ostatní fotky jsem dala zatím bokem. Zkusila jsem se nabourat do jeho počítače ve kterém má nějaké informace o Hydře.

,,Máme deset minut než někdo zjistí že jsem se k němu nabourala" povzdechla jsem si a začala všechny dokumenty z počítače přetahovat na svou flešku. Mám to. Super. Myslím že se to bude Furymu líbit. Flešku jsem otevřela na velké tabuli a dívala se co tam všechno je. Pár základen Hydry, různé séra a informace těch co přežili jejich pokusy. Našla jsem mezi nimi i mou složku. Konečně zjistím co mám v sobě za séra. Všechny séra až na jedno jsem poznala. To co jsem nepoznala je zvláštní. Hologram jsem vzala do ruky a šla do přední části letadla. ,,Bruci?" koukla jsem na něj.

,,Ano?" zeptal se.

,,Co je to za sérum?" zeptala jsem se a hologram dala do vzduchu.

,,To není možné" zabrblal si pro sebe.

,,Co není možné?" nechápala jsem.

,,To je sérum super vojáka, kde jsi ho vzala?" zeptal se.

,,Vypadá to že nejsi jediný super voják na zemi Steve" otočila jsem se na něj. ,,A jestli to sérum nezničím bude jich mít Hydra daleko víc" řekla jsem.

,,Nějak to nechápu" zakroutila hlavou Nat.

,,Pojďte se mnou" řekla jsem a šla do zadní části letadla. Svoji složku jsem mávnutím ruky dala pryč. ,,Tohle jsou záznamy šéfa Hydry. Jsou tak nějaké jejich základny, složení různých sér a informace těch co přežili jejich pokusy" otočila jsem se k nim zády a čelem k tabuli. ,,Tady" klikla jsem na svou složku. ,,Je moje složka. Všechny séra co do mě nastrkaly- všechny živly, neviditelnost, ovládání kovu, písku, prostě všech nerostů, neviditelnost a sérum super vojáka" dořekla jsem jim to a zadkem se opřela o stůl.

,,Jak si to získala?" zeptal se ohromeně Clint.

,,Stačí si zahrát na přítelkyni která ho nadevše miluje, vlézt mu do počítače, opustit ho, nabourat se mu do počítače a vše si stáhnout" uculila jsem se.

,,A jak vypadá?" zeptala se Nat. Dala jsem tam jeho obrázek.

,,Dámy a pánové, představuji vám Michaela Lemona, šéfa Hydry a největšího debila na světě" sladce jsem se usmála. Natasha ke mě přišla a objala mě kolem ramen.

,,Jaké bylo ho líbat? Je sexy" mrkla na mě.

,,Líbat ho bylo jako líbat ropuchu, ne moc sexy není. Máš divný vkus" zašklebila jsem se.

,,Tony líbá líp že?" zeptal se šibalsky Pietro.

,,O mnohem líp" uculila jsem se.

Nepoznal mě...Kde žijí příběhy. Začni objevovat