Vzbudilo mě když mi někdo šahal na obličej a smál se. Otevřela jsem oči a nad sebou viděla Lokiho. Sedla jsem si a Lokiho si posadila na klín.
,,Tak co? Oblečeme se a půjdeme na snídani jo?" koukla jsem na něj. Jelikož neumí mluvit tak se jen zasmál a kývl. Vstala jsem a šla ke skříni ze které jsem vytáhla věci na dnešek. Zalezla jsem do koupelny, v rychlosti se vysprchovala, vyčistila si zuby, učesala se a nalíčila se. Oblékla jsem si bílí Adidas crop-top, kraťásky ze kterých leze zadeček a na nohy jsem si obula bílé tenisky.
Lokiho jsem taky oblékla, vzala ho na ruce a šla na chodbu k výtahu. Nastoupily jsme do výtahu který nás dovezl do obývacího patra. Vylezla jsem z něj a šla rovnou do kuchyně. Otevřela jsem ledničku, vytáhla ovocnou přesnídávku pro Lokiho a pro mě ovocný salát. Sedla jsem si na židli a Lokiho posadila do dětské židličky naproti mě. Otevřela jsem přesnídávku a trochu jí nabrala na lžičku. Při krmení jsem jedla i já. Za chvíli jsem měla dojedeno já i Loki a tak jsme se vydaly do obýváku za ostatními. Sedla jsem si do křesla a Loki se vyškrábal na můj klín.
,,Tak jak si zvládla první noc s muflonem?" zeptal se Tony s úšlkebkem.
,,Úplně v poho" pokrčila jsem rameny. Loki si začal hrát s mými vlasy a smál se. Taky jsem se zasmála a pohladila ho po černých vláscích. Podívala jsem se z okna a viděla svoji firmu. Měla bych tam zajít. Super. Oni už přidělali moje logo. Mám tam své příjmení velkým písmenem. MALIK. Tak jako to měl Stark na jeho mrakodrapu. ,,Thore pohlídáš ho na chvíli?" koukla jsem na něj.
,,Jasně" usmál se a vzal si Lokiho. Já jsem zamířila po schodech do svého pokoje. Tam jsem si oblékla světle modré džíny, bílí krajkový crop-top, bíločernou košili a na nohy bílé converse.
Do bílé kabelky jsem si dala mobil a peněženku. Zase jsem došla do obýváku a od Thora si vzala Lokiho.
,,Kam jdete?" zeptala se Natasha.
,,Potřebuji si něco vyřídit" usmála jsem se. Výtahem jsem sjela do přízemí a vydala se k východu u kterého stálo plno fanoušků. S obtížemi jsem se jimi prodrala až na druhou stranu ulice k firmě. Vlezla jsem dovnitř, mávla na sekretářku a s Lokim na rukách šla s výtahu kterým jsem dojela do nejvyššího patra. Hned jsem zamířila ke své kanceláři na konci chodby.
Aktakys
ČTEŠ
Nepoznal mě...
FanfictionPozná ji? Pozná svou sestru? Co bude dělat když ne? Odejde? Zůstane? Co když jsou ve světě mafie ale ten druhý o tom nemá ani páru? Co když na ní bude Hydra dělat opakovaně pokusy? Přežije tu všechnu bolest ve světě Avengers? Všechno se dozvíte v...