|69| ,,Vezmeš si mě?"

1.7K 78 3
                                    

Když jsme dojedli, Tony byl čím dál tím víc nervózní.

,,Co se děje? Už od začátku si nervózní" už jsem to nevydržela a zeptala se ho.

,,Víš, než jsem tě poznal byl jsem hrozný. Pořád jsem chodil na večírky, na párty a každý večer jsem měl v posteli jinou. Ale když jsem poznal tebe a s někým jsem se vyspal, cítil jsem se jako bych tě podvedl. Miluji tě a je mi jedno co si myslí ostatní a proto se tě ptám" nervózně na mě koukl. Z vnitřní kapsičky vytáhl malou červenou krabičku kterou otevřel a klekl si přede mě. ,,Vezmeš si mě a udeláš mě nejšťastnějším mužem na zemi?" zeptal se. Dala jsem si ruce před pusu a začala brečet.

,,Ano, samozřejmě" horlivě jsem přikyvovala. Všichni v restauraci začali tleskat. Zářivě se usmál a nasadil mi prstýnek.

Tony zaplatil a společně se mnou odešel pryč

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Tony zaplatil a společně se mnou odešel pryč. Řekli jsme si že k toweru půjdeme pěšky. Tony mě držel okolo pasu a majetycky si mě k sobě tiskl.

,,Proč zrovna korunka?" narážela jsem na ten prstýnek který se mi třpytil na prstu.

,,Protože si princezna a princezny mají mít korunku" uculil se. Jen jsem se uchechtla a víc se na něj natiskla.

,,Chtěl by jsi miminko?" zeptala jsem se.

,,Jo, chtěl bych být tátou. Kdyby to byl chlapeček bral bych ho do dílny a ukazoval mu jak se balí holky a kdyby to byla holčička tak bych jí rozmazloval" zasnil se. ,,A ty by jsi chtěla miminko?" koukl na mě.

,,Jo, chtěla bych s tebou založit rodinu" uculila jsem se nad představou Tonyho s malým miminkem v náručí. Za chvíli jsme byli v toweru a šly jsme rovnou do pokoje.

,,A nechtěla by jsi s pracováním na miminku začít teď?" zašeptal mi do ucha a přirazil mě na dveře. Místo odpovědi jsem s ním došla k posteli na kterou jsem ho strčila. Sklonila jsem se nad něj a začala ho líbat. Z jemného líbaní se stalo líbání plné chtíče a lásky. Sundala jsem mu sako a hned na to košili. Otřela jsem se mu o rozkrok a on vzdychl.

,,Miluji když mám na tebe takový vliv" usmála jsem se mu na rtech.

,,Proč mě trápíš?" vzdychl a rychle nás přetočil takže jsem byla pod ním. Zkousla jsem si ret a on zavrčel.

,,Copak?" zeptala jsem se provokativně. Rychle mi sundal šaty takže jsem před ním byla jen ve spodním prádle. To se mi nelíbilo  a sundala jsem mu kalhoty.

Nepoznal mě...Kde žijí příběhy. Začni objevovat