,,Ve výslechové místnosti máme všechny členy mafiánského gangu Kings, musíme je vyslechnout protože jsou nebezpeční. Kdo si to vezme na starost?" zeptal se Fury.
,,Já" koukla jsem na něj.
,,Jsou ve výslechovce 4" řekl Fury a podal mi nějakou složku. Jen jsem přikývla, zvedla se a šla pryč. Výslechovka nebyla daleko, proto jsem tam byla asi za dvě minuty. Otevřela jsem dveře a viděla u stolu sedět kluky.
,,Policie, NCIS, CIA. V Shieldu jte ještě nebyli co?" ušklíbla jsem se a přitom vše četla ze složky. Sedla jsem si naproti nim a koukla na ně.
,,Max, co tu děláš?" zeptal se Zayn.
,,Jsem něco jako agentka, asi" pokrčila jsem rameny. ,,Ale zajímalo by mě jak jste se sem dostali vy" zeptala jsem se pobaveně.
,,Hele já ani nevím" uchechtl se Harry.
,,No, jen tak si jíme snídani když najednou do vili vtrhne milion agentů s orlem na rameni, dají nám pouta a někam nás vezou" zamračil se Niall.
,,No jo, asi budu muset agenty Shieldu naučit klepat" zašklebila jsem se.
,,Hele sundáš nám ty pouta? Docela to škrtí" ozval se Louis. Jen jsem protočila oči a odpoutala je.
,,Pojďte za mnou" usmála jsem se a otevřela dveře. Po cestě jsme potkali Furyho. ,,Postarám se o ně" mrkla jsem na něj.
,,Avengers letěli do toweru, quinjet pro vás je na střeše" řekl a odešel.
,,Super" zamumlala jsem. Quinjetem jsem doletěla až na Avengers toweru a vystoupili. Výtahem jsme sjeli do patra s obývákem a pokoji a vystoupili. Kluci se rozhlíželi.
,,Proč je sem vodíš? Fury říkal že jsou nebezpeční" zamračil se na mě Tony.
,,Chtěla jsem ti je představit" špitla jsem provinile. Nemám ráda když chci něco udělat a Tony mi v tom zabraňuje nebo je na mě hnusný.
,,Ty je znáš?" zamračil se ještě víc. Jen jsem přikývla a sklopila pohled na zem.
,,Začínáš měknou ségra, chci aby jsi byla zase ta tvrdá holka co se ničeho nebála" koukl na mě smutně Zayn. Jen jsem se pousmála a otočila se k Tonymu.
,,Můžu ti je představit nebo ne?" zeptala jsem se. On převrátil oči a přikývl. ,,Tohle je můj bráška Zayn, tohle Niall, Louis, Harry a Liam" ukázala jsem na každého.
,,Neměla by jsi se nimi bavit" koukl se na mě Tony celkem naštvaně.
,,Proč?" zeptala jsem se nechápavě.
,,Jsou to mafiáni proboha" zakřičel.
,,Co to s tebou dneska je? Ráno si byl v pohodě" zvýšila jsem hlas. Ostatní Avengers s kluky jen koukaly.
,,Nic mi není" prskl.
,,Vidím" pronesla jsem ironicky.
,,Ty si taky mafiánka?" zeptal se hnusně.
,,Bývala jsem" přikývla jsem.
,,Super mám přítelkyni mafiánku" řekl ironicky.
,,Nech si to vysvětlit, já jsem neměla na výběr" řekla jsem zoufale.
,,Vysvětluj" pobídl mě. Všichni jsme si sedly a já se zhluboka nadechla.
,,Když Zayn odešel do Londýna, začaly se kolem nás motat mafiáni. Nevěděla jsem co po nás chtějí a až potom jsem se dozvěděla že chtějí buď mě nebo mámu. Asi po roce tátu zastřelili protože nás chránil. Nechtěla jsem aby se ze mě stala holka kterou unesl mafián a teď je jeho děvka kterou může prodávat. Mámu jsem přestěhovala do domu který není v žádných záznamech a já jsem se stala mafiánkou a začala bojovat za mě i mámu. Jelikož mí kamarádi byly v nebezpečí protože se se mnou bavili založili jsme si gang. Všichni mi říkali Bad Princess. Mohla jsem si vybrat. Být unesená holka která musí dělat mafiánům kurvu, nebo se stát mafiánkou a zachránit jak sebe tak mámu" dořekla jsem.
ČTEŠ
Nepoznal mě...
Hayran KurguPozná ji? Pozná svou sestru? Co bude dělat když ne? Odejde? Zůstane? Co když jsou ve světě mafie ale ten druhý o tom nemá ani páru? Co když na ní bude Hydra dělat opakovaně pokusy? Přežije tu všechnu bolest ve světě Avengers? Všechno se dozvíte v...