Dojela jsem před vilu, vzala skateboard do ruky a vešla dovnitř. Z obýváku byly slyšet hlasy tak jsem tam šla. Jako první si mě všiml Niall a povzbudivě se na mě usmál.
,,Ahojte" řekla jsem a sedla si na gauč.
,,Nialle nepochlubil ses že máš holku" řekl a prohlížel si mě.
,,Taky nemusíš vědět všechno" řekl Ni.
,,Na tenhle typ holek si nebyl" řekl znechuceně. Tak to bolelo. Sklonila jsem hlavu ve snaze zakrýt vlasy slzy v očích, které si hned našly cestu ven. Slzy mi smáčely tváře a já měla co dělat aby ze mě nevyšel vzlyk. My se neviděly 8 let a on řekne tohle. Tak ráda bych mu teď vykřičela do obličeje že jsem jeho sestra a on o mě mluví takhle, ale nemohla jsem. Musím chvíli počkat, třeba mě trochu pozná a vzpomene si na mě. Už jsem to nevydržela a vzlykla jsem. Všichni na mě stočily své pohledy, ale já je nevnímala a bolestně pozorovala mého bratra jak si mě hnusně prohlížel. Chvěl se mi spodní ret a z úst mi vyšel další bolestný vzlyk.
,,Ale, princeznička pláče" hnusně se na mě Zayn usmál. Já si skousla ret abych nevypustila další vzlyk a nevěřícně nad ním kroutila hlavou. Nepoznávám ho. Strašně se změnil. Než odjel slíbil mi že se budeme vídat a volat si. Dodržel to první 3 roky, potom už se neozval ani neodpovídal na zprávy. První rok co se neozval jsem probrečela noci a chodila jako tělo bez duše. Potom jsem se smířila s tím že už se neozve a nejspíš na mě zapomněl. ,,No tak, maminka koupí slona" asi ho baví pozorovat mě jak pláču a trápím se.
,,Zayne nech ji" řekl Louis. Vlastně jediný kdo neví že jsem Zaynova sestra je Liam a Zayn.
,,Proč? Nemůžu za to že neunese pravdu že není pěkná" aspoň je upřímný, kdyby věděl že jsem jeho sestra neřekl by mi to, říkal by mi že mi to sluší což by byla lež. Vzala jsem do ruky mobil, skejt a vyběhla ven. Naskočila jsem na něj a rozjela se po mokré cestě na kterou dopadaly kapičky deště. Přes slzy jsem neviděla na cestu tak jsem byla ráda když jsem dojela do skate parku.
**POHLED LOUISE**
,,Tak tohle si posral kámo" řekl jsem naštvaně Zaynovi jen co se za Lucy zavřely dveře.,,A to jako proč?" zeptal se s blbým úsměvem.
,,Kdyby si věděl kdo to je nebo kdyby si ji poznal tak by si ji to nikdy neřekl" řekl Harry a já s Niallem jen přikyvovaly.
,,Já vím kdo to je. Je to rozmazlená holka co si prostě neumí přiznat pravdu, to je vše" řekl Zayn.
,,Ty si ji vůbec nepoznal?" zeptal jsem se.
,,Ježíši, tu holku vidím poprvé a proč se o ní vlastně bavíme?" zeptal se.
,,Vůbec nevíš kdo je a už si ji viděl, možná bys ji podle jména poznal. Nemusel ses k ní chovat takhle hnusně, ona to v životě zrovna růžové neměla" řekl jsem zamračeně a odešel. Po chvíli za mnou přišel i Harry a Niall.
,,Bylo to hodně hnusný" řekl Harry.
,,Jo, nemusel se k ní takhle chovat" řekl jsem.
,,Sice nemám rád takové typy holek, ale Max je jiná" řekl Niall, já s Harrym jsme kývli. Chvíly jsme si povídaly a šly spát. Ta holka je sama pozdě večer ve městě které nezná.
Tak co, čekaly jste takové chování od Zayna?
Aktakys
ČTEŠ
Nepoznal mě...
FanfictionPozná ji? Pozná svou sestru? Co bude dělat když ne? Odejde? Zůstane? Co když jsou ve světě mafie ale ten druhý o tom nemá ani páru? Co když na ní bude Hydra dělat opakovaně pokusy? Přežije tu všechnu bolest ve světě Avengers? Všechno se dozvíte v...