Ve své firmě jsem byla do 5 a navrhovala dort a různé ozdoby. Když jsem se vrátila domů rozhodla jsem se si nabarvit hlavu. V koupelně jsem vyhrabala modrofialovou a tmavší růžovou. Nanesla jsem si je na hlavu, nechala působit a poté vlasy umyla. Musím uznat že to je pěkné.
Poté jsem se vysprchovala celá, převlékla se do pyžama a lehla si do postele. Avengers byly ještě na misi.
*RÁNO*
Vzbudilo mě vyzvánění mého telefonu asi v 8 hodin ráno. Ospale jsem ho zvedla.,,Co je Fury?" zeptala jsem se.
,,Asi tě zklamu, ti tvoji povedení kamarádíčkové i s Furym máme v Hydře" uchechtl se známí hlas.
,,Dereku co po mě chceš?" zamračila jsem se.
,,Tebe. Máš moc kterou chci. Pošlu ti sms ve které bude místo kde se dnes sejdeme, já je potom pustím" řekl.
,,Dobře" nechtěla jsem na to přistupovat ale bojím se o ně.
,,Měj se puso" uchechtl se. O pár minut později mi přišla zpráva s adresou a časem. Za půl hodiny v jedné opuštěné továrně za městem. Tuším že tam budou mít základnu. Rychle jsem vyskočila z postele a utíkala do koupelny. Nutno dodat že jsem se při tom málem zabila. Rychle jsem si učesala vlasy, vyčistila si zuby a namalovala se. Oblékla jsem si uniformu kterou jsem dostala od Furyho nedávno. Je docela dost podobná uniformě od Nat.
Do všech různých kapsiček a pásků jsem si dala pistole, zásobníky a nože. V kuchyni jsem si vzala jablko a běžela na střechu kde byl jeden quinjet. Rychle jsem do něj zalezla a letěla za město. Možná si říkáte proč s beru quinjet a ne auto když je to jen za městem. New Yourk je dost velký a než se autem přes ty zácpy dostanete na konec města, zestárnete o několik desítek let. Přistála jsem kousek dál od základny. Měla jsem ještě pět minut ale já se hned rozeběhla dovnitř. Samozřejmě že jako správně vychovaný člověk jsem vykopla dveře- šlo to lehce až jsem se divila- a s úsměvem od ucha k uchu vstoupila do chodby ve které byli dva agenti a mířili na mě zbraní. Jen jsem se ušklíbla a spálila je ohněm. Rozešla jsem se po schodech do podzemí. Mohlo mě napadnout že věznice budou mít v podzemí a ne někde nahoře. Vstoupila jsem do chodby a všimla si že po stranách jsou cely s Avengery, Furym a pár dalšími agenty Shieldu.
,,Vidím že jsi přišla" ozvalo se z druhé strany chodby. Otočila jsem se a viděla Dereka.
,,Kvůli tobě to ale není" ušklíbla jsem se. ,,Mohl by jsi si zlepšit zabezpečení. Dostala by se sem i stará babička která by mlátila do dveří kabelkou tak dlouho než by vypadly z pantů" uchechtla jsem se.
,,Si strašná" pomalu šel ke mě.
,,Myslím že mě znáš dost dobře aby si to věděl" naklonila jsem hlavu na stranu. ,,Moc sis nepolepšil" řekla jsem a rozhlédla se.
,,Jak to myslíš?" zvedl obočí když byl kousek ode mě.
,,Role mafiána tě přestala bavit? Hydra není moc lepší" zakroutila jsem hlavou.
,,Hydra hledala nejlepší mafiány" pokrčila rameny.
,,A ty jsi jeden z nich? Z větší dálky neumíš trefit cíl. Víš vůbec základní pravidla mafiánů?" zeptala jsem se.
,,Jo, a ty je znáš?" v jeho hlase byla znát nervozita. Takže je neznal, věděl že říkám pravdu.
,,Žádné slitování, žádné city, žádná rodina, být chladný jako psí čumák. Myslíš tyhle nebo jiné je jich docela dost" ruce jsem si překřížila na hrudi a bokem se opřela o zeď.
,,Ale ty si to porušila. Zamilovala si se do Starka" zamračil se.
,,Ty taky. Zamiloval si se do mě a když jsem se to dozvěděla, poslala jsem tě do prdele. Od té doby mě nenávidíš a jdeš proti mě" pokroutila jsem očima.
ČTEŠ
Nepoznal mě...
FanfictionPozná ji? Pozná svou sestru? Co bude dělat když ne? Odejde? Zůstane? Co když jsou ve světě mafie ale ten druhý o tom nemá ani páru? Co když na ní bude Hydra dělat opakovaně pokusy? Přežije tu všechnu bolest ve světě Avengers? Všechno se dozvíte v...