|35| Zranění

2K 89 0
                                    

,,To je Steve?" otočil se Bucky na mě.

,,Jo" usmála jsem se. Zvedla jsem se z gauče a sykla jsem bolestí protože mě ty záda bolely jako čert. Chtěla jsem se narovnat ale místo toho jsem jsem zkřivila obličej do bolestné grimasy. 

,,Co se stalo?" přiskočil ke mě ustrašený Tony.

,,Nic, jsem v pohodě" zalhala jsem. V pohodě jsem rozhodně nebyla, záda i postřelené rameno bolely docela dost.

,,Nelži, vidím že ti něco je" přimhouřil oči. Jen jsem zakroutila hlavou a vydala se do kuchyně. No chtěla jsem ta jít ale zastavila mě Tonyho ruka na mích zádech. Semkla jsem čelist abych nesykla. Přitáhl si mě k sobě a objal mě. Jenže mi přitlačil na postřelené rameno a mě se do očí vtlačili slzy bolesti. Pevně jsem semkla oči aby mi nějaká slza nevytekla. Tony se ode mě odtáhl a já sklopila pohled. Vzal mě za bradu a zvedl mi ji.

,,Co ti je?" zeptal se. Nedokážu mu lhát do očí. Odvrátila jsem pohled a zakroutila hlavou. Pustil mi bradu a sundal mi tričko. Otočil mě zády k němu i k ostatním. Když mě otočil slyšela jsem jak všichni zalapaly po dechu. Někdo mi přes modřinu na zádech přejel prstem a já zase semkla čelit abych nesykla.

,,Kdo ti udělal?" zeptala se Natasha.

,,To je jedno" koukla jsem na ni.

,,No to teda není jedno, vždyť máš modřinu přes celé záda" vyjekl Tony. ,,A řekni nám i to jak to že je tu Bucky" usmál se. Povzdychla jsem si a sedla si.

,,Když jsem se v noci probudila šla jsem na střechu si pročistit hlavu. Slyšela jsem nějaký zvuk a tak jsem rychle vyskočila na nohy. Přede mě se postavily tři chlapy, jeden z nich byl Bucky. Myslím že černovlasý řekl ať jdu s nimi. Já jsem řekla že ne tak chtěl vystřelit ale vykopla jsem mu zbraň z ruky a střelila jsem ho já. Druhému jsem zlomila vaz a poslední byl Bucky. Vzpomněla jsem si že mi o něm Steve vyprávěl. Chvíly jsme bojovaly- tak jsem přišla k té modřině. On mě střelil do ramene a já po něm hodila první věc která mi přišla pod ruku. Uvedla jsem ho do bezvědomí a nějak ho dotáhla až sem do obýváku. Jak se probudil vše jsem mu vysvětlila" řekla jsem jim to zkráceně.

,,Já... Omlouvám se" sklopil pohled Bucky.

,,To je v pohodě, vím že jsi 'nebyl při smyslech'. Vím jaké to je" smutně jsem na něj koukla.

,,Ukaž mi to rameno" řekl Bruce a přišel ke mě. Odhrnula jsem si vlasy z ramene a odvázala obvaz. ,,Kdo ti to dělal?" zeptal se.

,,Já" pokrčila jsem rameny ale hned jsem toho litovala. Bolest vystřelila do celé ruky. ,,Do pr...askliny to bolí" zamumlala jsem. Ani jsem si neuvědomila že tam sedím jen v podprsence a džínách. ,,Jdu se převléct" řekla jsem a zvedla se.

,,Počkej, sama to nezvládneš když tě to rameno bolí" řekl Tony a šel za mnou. V pokoji jsem si stoupla před skříň a vybírala si věci. Když jsem tam stála asi 5 minut přišel ke mě Tony. Objal mě zezadu kolem pasu a taky koukal do skříně. ,,Ten černý krajkový crop-top, černé kytičkované kraťásky a béžový svetřík" řekl a ukázal na věci které říkal. Věci jsem vytáhla a začala se převlékat. 

,,Pomůžeš mi s tričkem?" koukla jsem na něj. On jen přikývl a pomohl mi ho obléct.

 On jen přikývl a pomohl mi ho obléct

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.





Aktakys

Nepoznal mě...Kde žijí příběhy. Začni objevovat