*O TÝDEN POZDĚJI*
Poslední týden je mi pořád nějak blbě. Holky říkali že dneska zajdeme k doktorovi. Když jsem se vzbudila, hned jsem letěla k záchodu. Když jsem byla v koupelně rovnou jsem si vyčistila zuby, učesala si vlasy a nalíčila se. V šatně jsem s oblékla světle modré džíny, bílí krajkový crop-top, bíločernou košili a na nohy bílé converse.Do bílé kabelky jsem si dala mobil, peněženku a pár dalších blbostí. Když jsem byla nachystaná někdo zaklepal. Otevřela jsem a viděla culící se Nat s Wandou.
,,Co jste měli protože já to chci taky" koukla jsem na ně. Ještě jsem dala pusu na čelo spícímu Tonymu. Zavřela jsem dveře a i s nimi šla chodbou k výtahu.
,,Jestli si opravdu těhotná což nám řekne doktor, tak by jsi neměla požívat žádné drogy, alkohol, cigarety a tak dál" koukla na mě přísně Nat a nasedla do auta.
,,Že jsem těhotná není jisté, mohlo se mi to jen opozdit" snažila jsem se jí to vymluvit.
,,Jo, určitě se ti to opozdilo o skoro celý týden" řekla ironicky.
,,Dobře, to že jsem těhotná je více než pravděpodobné" vydechla jsem.
*V ORDINACI*
,,Gratuluji slečno Maliková, čekáte miminko" usmála se na mě doktorka. Vykulila jsem na ni své smaragdové oči.,,Já-Já budu máma?" zeptala jsem se. Slzy radosti mě štípali v očích.
,,Ano" koukla na mě. Udělala mi těhotenský průkaz a dala mi první fotku našeho malého zlatíčka. První slza mi stekla po tváři když jsem si sedla na židli v čekárně kde seděli holky.
,,Tak co?" zeptaly se mě hned.
,,Budu máma" řekla jsem zasněně.
,,A proč brečíš?" zeptala se nechápavě Wanda.
,,Pořád si prohlíží ultrazvuk a culí se jako idiot. To jsou slzy štěstí" uculila se Nat.
*V TOWERU*
Pořád jsem se culila jako idiot a nemluvila. Fotku jsem měla schovanou v kabelce aby ji Tony nenašel. Chci mu to říct jako překvapení. Když jsme dorazili do toweru, beze slova jsem výtahem vyjela nahoru do obýváku kde jsem se svalila na křeslo. Nepřítomně jsem se koukala před sebe a pořád se culila jako dement.,,Co jste jí to proboha provedli" vyjekl Tony a klekl si přede mě.
,,Neboj, až ti řekne co se dozvěděla tak budeš vypadat stejně" uchechtla se Nat a Wanda se k ní přidala. Představovala jsem si Tonyho jak s úsměvem vozí kočárek a jak si s našimi dětmi hraje.
,,Nech toho, ty tvoje představy mi lezou na mozek" koukla na mě Wanda.
,,Já za to nemůžu, to samo" řekla jsem v obraně.
,,Konečně si promluvila" vydechl Tony a políbil mě. Polibek jsem mu s radostí oplatila.
,,No tak, děcka. Až večer můžete začít dělat na miminku" zachechtal se Clint. Nebude potřeba, Tony si pár měsíců nevrzne. Pomyslela jsem si. Wanda se začala smát až byla červená jako rak.
Chtěla jsem vám říct že napíšu ještě pár kapitol a budu ukončovat příběh. jestli máte návrh o čem by jste chtěly další příběhy určitě mi je napište :D
ČTEŠ
Nepoznal mě...
أدب الهواةPozná ji? Pozná svou sestru? Co bude dělat když ne? Odejde? Zůstane? Co když jsou ve světě mafie ale ten druhý o tom nemá ani páru? Co když na ní bude Hydra dělat opakovaně pokusy? Přežije tu všechnu bolest ve světě Avengers? Všechno se dozvíte v...