|10| ,,Jsem ti blíž než si myslíš bráško..."

3.7K 180 0
                                    

*DALŠÍ DEN RÁNO*
Vzbudila jsem se asi v 8 hodin což je na mě docela brzo. Včera po setkání se Zaynovím gangem se toho moc nedělo. Jely jsme do vily mého gangu kde jsme se koukaly na filmy. Vyhrabala jsem se z postele a mířila do koupelny kde jsem udělala veškerou hygienu a namalovala se. Zalezla jsem zpátky do pokoje a šla ke skříni si vybrat něco na sebe. Nakonec jsem vybrala bílé šaty s růžovými kytičkami a hnědým páskem. 

 V kuchyni jsem si udělala snídani v podobě müsli s jogurtem

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

 V kuchyni jsem si udělala snídani v podobě müsli s jogurtem. Prázdnou misku jsem dala do myčky a šla si zapnout televizi. Vzpomněla jsem si že jsem včera klukům říkala že jim budu dávat nápovědy k tomu aby mě poznaly. Vzala jsem si modrý papír a napsala jsem na něj jednu nápovědu. Asi kolem desáté hodiny se začaly probouzet kluci.

**POHLED LIAMA**
Vstal jsem a hned šel do koupelny se zkulturnit. Jakmile jsem udělal všechnu hygienu šel jsem dolů do kuchyně ze které jsem vzal jablko a mířil si to do obýváku kde seděli všichni.

,,Kluci?" ozvala se Max jakmile jsem si sedlo do křesla.

,,No?" podíval jsem se na ní.

,,Tohle tu ráno bylo" řekla a ukázala na modrý přeložený papír na kterým bylo napsané moje a kluků jména. Já se nechápavě podíval na Max.

,,Si myslíš že bych vám nechávala vzkazy nebo co to je, když vám to můžu říct?" zvedla obočí.

,,Bad Princess" řekl Zayn.

,,Co?" nechápala Max.

,,Neřeš" odbyl jí, vzal si papír a šel do kuchyně. My s klukama jsme se zvedly a šly za ním.

,,Co tam je?" zeptal se zvědavě Niall. On nic neřekl a jen nám papír ukázal.

Jsem ti blíž než si myslíš bráško...
                                                      Bad Princess

,,Ještě vědět kdo je ten její brácha" vztekal se Zayn.

,,Čí sestra je nám blízko?" zeptal se Harry.

,,Gemma, Charlotte, Gigi a Max" řekl Louis.

,,Čí je Max sestra" nechápal jsem.

,,To se dozvíš potom, on to vlastně ani její brácha neví" řekl.

,,Takže moje a Niallovi sourozence můžeme vynechat" řekl jsem.

,,Proč?" zeptal se Harry.

,,Rutch a Nicol by nemohly být mafiánky" vybuchl jsem smích.

,,To je pravda" smály se všichni.

,,Kdyby neměla včera ty brýle a neměla by vlasy pod čepicí mohly by jsme ji poznat" řekl Zayn.

,,Myslela si že nám to nedojde a ona chce aby jsme si to a každou cenu zjistili samy a tím nám to udělala těžší" řekl jsem.

,,Počkáme na další nápovědu která bude zítra" řekl Zayn a mi pokývaly hlavou.






Aktakys

Nepoznal mě...Kde žijí příběhy. Začni objevovat