Chtěla jsem něco říct ale přerušil mě dětský pláč.
,,Ten muflon musí všechno zkazit" povzdechl si Tony. Usmála jsem se a vzala si Lokiho na ruce.
,,Copak?" zeptala jsem se. Pohupovala jsem ho do chvíle dokud se neuklidnil. ,,Půjdeme papat jo?" koukla jsem na něj. Jen se zasmál a přitulil se ke mě. Společně s Tonym jsme se vydali do kuchyně. Teda, Tonyho jsme nechaly v obýváku. Z ledničky jsem vzala přesnídávku a začala krmit Lokiho. Byla to docela sranda protože se pořád smál a šahal mi na vlasy. Sedla jsem si do obýváku vedle Tonyho a Lokiho si dala na klín. On si začal hrát s mými prsty na rukou.
,,Nejsi moc mladá na dítě?" zeptal se Bucky s nakrčeným obočím.
,,Není můj, je to Thorův bratr a já ho jen hlídám" pokrčila jsem rameny. Já jsem tak pitomá, proč krčím rameny když to bolí jak čert. ,,Auvajs" na obličeji se mi hned usadil bolestný výraz.
,,Ty seš trdlo" zakroutil hlavou Tony a přitáhl si mě k sobě víc.
,,No dovol" bránila jsem se. Asi bych měla začít s tím plánováním oslavy aby jsme to stihly. Teď mě tak napadá, kde vlastně Tony tu oslavu chce?
,,Jako oslavu?" zeptala se Wanda.
,,Už ti někdo říkal že lézt lidem do hlavy je neslušné?" koukla jsem na ni. Ona po mě hodila úsměv který říkal Já nic, já neviňátko.
,,Tak jakou oslavu?" naléhala.
,,Žádnou" vyplázla jsem na ní jazyk.
,,Já to stejně zjistím" řekla a založila si ruce na prsou. Já ji jen s pobaveným výrazem sledovala.
,,Nejsem si tak jistá" ušklíbla jsem se.
,,Ale já jo" hravě se usmála.
,,Co kdyby jsme někomu něco provedly?" poslala jsem jí telepatickou zprávu.
,,Komu a co?" hodila po mě hravý úsměv.
,,Pietrovi a ještě nevím co" usmála jsem se.
,,Jo, bude to odplata za to jak nás minule vzbudil politím vodou" usmála se. Bylo to den po jednom z Tonyho večírků a my dvě se zlily jako prase, Pietro na nás ráno polil vodou a tak jsme se rozhodly mu to oplatit.
,,Pomsta bude sladká" ušklíbla jsem se a Wanda taky.
,,Víte že je neslušné komunikovat mezi sebou telepaticky když jsou kolem vás ostatní?" zeptal se Tony. Já se na něj jen nevinně koukla a políbila ho. ,,Odpuštěno" zašeptal mi na rtech. S úsměvem jsem se odtáhla a koukla na Lokiho. Ten si nás nevšímal a hrál si mými prsty. Mávnutím ruky jsem udělala ledové postavičky Avengers. Hned jak to Loki vyděl rozzářily se mu oči a začal si s nimi hrát.
,,Jak si to udělala?" zeptal se Clint. Mávla jsem rukou po druhé a zmrazila mu jednu ruku.
,,Takhle" usmála jsem se.
,,Hej, dej to pryč" řekl a začal bouchat do ledu. Myšlenkou jsem led odstranila a tím pádem se Clint docela silně praštil do ruky. Tohle všechny rozesmálo. ,,Nemám tě rád" zamručel a mnul si ruku.
,,Nijak mě to natrápí" sladce jsem se uculila. Clint si něco zamumlal pod nos a začal se dívat na televizi.
ČTEŠ
Nepoznal mě...
FanfictionPozná ji? Pozná svou sestru? Co bude dělat když ne? Odejde? Zůstane? Co když jsou ve světě mafie ale ten druhý o tom nemá ani páru? Co když na ní bude Hydra dělat opakovaně pokusy? Přežije tu všechnu bolest ve světě Avengers? Všechno se dozvíte v...