-O 5 MĚSÍCŮ POZDĚJI-
Za těch 5 měsíců se moc nezměnilo. Jen si připadám jako meloun. Tony si moje bříško i mě fotil každý týden. A když byl někde na víc dní pracovně, musela jsem mu každý den posílat fotky bříška. Je strašně starostlivý v tomhle směru. Celou dobu mě opečovává a dává pozor jak jím. Někdy je to na nervy ale je to roztomilé.Celou dobu jsme s Tonym a holkama plánovali svatbu která je už dneska. Jsem nervózní z toho jestli si to Tony na poslední chvíli nerozmyslí. Najednou se do jednoho pokoje Tonyho vili přiřítil brácha. Ano, svatbu budeme mít na zahradě jeho vili. Byla jsem už nalíčená a i oblečená do šatů. Nejsou moc přeplácané a jsou volnější kvůli bříšku.
,,Sluší ti to ségra" usmál se a objal mě.
,,Díky" řekla jsem nervózně. ,,Co když si to rozmyslí? Co když si mě nechce vzít" koukla jsem na něj vystrašeně.
,,Klid Max, nenervuj se. Není to dobrý pro miminko" zastavil mě. ,,Musíme jít" řekl když se podíval na hodinky.
,,Slib mi že mě nenecháš se rozplácnout před všemi" prosebně jsem na něj koukla. Jo, vede mě k oltáři on protože táta je mrtví.
,,Neboj" zachechtal se. Když už všechny družičky byli na svých místech, vyšli jsme mi. Pomalu jsme šly uličkou až k Tonymu který se na mě culil. Zayn mě předal Tonymu a něco mu zašeptal do ucha. Tony jen s úsměvem přikývl a koukl na mě.
,,Si nádherná" zašeptal. Jen jsem se uculila a cítila jak se mi tváře zbarvují do červena. Všechny slova faráře jsem neposlouchala a vnímala jen úsměv Tonyho.
,,Anthony Edwarde Starku, berete si zde přítomnou Max Sarah Malikovou?" zeptal se Tonyho.
,,Ano" odpověděl.
,,Max Sarah Maliková, berete si zde přítomného Anthonyho Edwarda Starka?" zeptal se mě.
,,Ano" usmála jsem se.
,,Představuji vám Max a Tonyho Starkovi" řekl směrem k lidem. Obtočila jsem Tonymu kolem krku ruce, stoupla si na špičky a jemně ho políbila.
,,Ani nevíš jak moc tě miluju" zašeptala jsem mu na rtech.
,,Já tebe taky" políbil mě.
ČTEŠ
Nepoznal mě...
FanfictionPozná ji? Pozná svou sestru? Co bude dělat když ne? Odejde? Zůstane? Co když jsou ve světě mafie ale ten druhý o tom nemá ani páru? Co když na ní bude Hydra dělat opakovaně pokusy? Přežije tu všechnu bolest ve světě Avengers? Všechno se dozvíte v...