|38| 1\ Mise

1.8K 90 0
                                    

*O TÝDEN POZDĚJI* 
Zrovna jsem seděla sama v obýváku protože Avengers mají misi když cinkl výtah. Koukla jsem tam a viděla jak Fury vchází s kamenným výrazem.

,,Avengers tu nejsou mají misi, ale myslím že to víte" koukla jsem na něj.

,,Nejdu za nimi ale za vámi" řekl a sedl si do křesla naproti mě.

,,Za mnou?" zeptala jsem se.

,,Ano za vámi. Půjdete na misi" řekl.

,,Já ale nejsem ani Avenger ani žádný váš agent" zakroutila jsem hlavou.

,,Máte schopnosti, máte sílu, umíte bojovat, co ještě potřebujete?" zeptal se. Jen jsem pokrčila rameny. ,,Tak vidíte. Tady máte složku s informacemi co budete potřebovat za půl hodiny buďte na střeše, bude tam na vás čekat quinjet" s tím odešel. Složku jsem si pročetla a šla se převléct. Oblékla jsem si svou černou kombinézu se žlutým znakem na hrudi. Vyrobila jsem si ji sama.  Má různé skryté kapsičky na nože, dýky a různé zbraně. Na nohy jsem si obula černé kozačky na podpatku.

 Na nohy jsem si obula černé kozačky na podpatku

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Rozpustila jsem si vlasy a šla do obýváku. Po cestě jsem si ještě četla informace ze složky. Jo to že unesly minulí týden Lokiho vím, ale nevím jak ho udělaly starším. Neleze mi to do hlavy a podle táty to jde, ale trvá to rok. Takže ho mám chytit a dovézt na základnu. Grrrrr, nesnáším Lokiho. Na ruce mi začal červeně blikat čip. Mávla jsem nad ní rukou a přede mnou se zjevil hologram na kterém byl Fury.

,,Máte zpoždění agentko Maliková" zamračil se.

,,Však už jdu a nejsem agentka" zabručela jsem když jsem došla do obýváku. Složku jsem hodila do nejbližšího koše a počkala na výtah.

,,Ty někam jdeš?" zeptal se někdo za mnou. Otočila jsem se a všimla si že v obýváku sedí Avengers. Už se vrátily z mise.

,,Jo, mám misi" zašklebila jsem se. Zase mi na ruce začal blikat čip. Hologram zamračeného Furyho jsem viděla už podruhé. ,,Co zas?" zeptala jsem se.

,,Být vámi pohnul bych prdelí" zavrčel.

,,No nene, vy umíte mluvit sprostě" začala jsem se smát. On jen převrátil oči a vypnul hovor.

Nepoznal mě...Kde žijí příběhy. Začni objevovat