*DALŠÍ DEN*
,,Jdu do pokoje" řekla jsem a rozešla se k výtahu. V patře s pokoji jsem vystoupila z výtahu a rozeběhla se do pokoje. V pokoji jsem si vzala tužku a začala dělat tahy na stěnu. Chtěla jsem si nakreslit Avenger. Už jsem to měla hotové tužkou a chtěla to vybarvit ale uvědomila jsem si jednu 'životně důležitou' věc. Nemám barvy. Bože. Kresbu jsem tak nějak zakryla kdyby sem někdo chtěl vlézt. Oblékla jsem si světle modré kraťase, červený crop-top s číslem 36, bílé converse a zlatý řetízek.Došla jsem k výtahu a sjela do patra kde je obývák.
,,Tony, můžu si půjčit jedno tvoje auto?" koukla jsem na něj psíma očima.
,,Škrábneš ho a seš mrtví člověk" zavrčel.
,,Díky" vypískla jsem a výtahem sjela do patra kde má auta. vybrala jsem si oranžovou Audi r8 a vyjela směr obchod s výtvarnými potřeby. Koupila jsem paletu na barvy, dvě balení temperek, vodovky, sadu různých štětců a čtyři tenké permanentní fixy. Vše jsem si vzala a vyjela k Avengers tower. Zaparkovala jsem v garážích a zase jela výtahem do patra s obývákem.
,,Díky Tony" hodila jsem po něm klíče a vyjela do patra s pokoji. V pokoji se nic nezměnilo takže tu nikdo nebyl. Odkryla jsem stěnu, na paletu si dala barvy, vzala štětec a začala vybarvovat. asi po 6 hodinách jsem měla vše vybarveno, vystínováno a obtáhnuto černou fixou. Obraz byl velký skoro přes celou stěnu.
Nevěděla jsem kam dát Pietra a Wandu tak jsem je nakreslila na stěnu naproti zvlášť. A šlo to od znovu. Namalovat tužkou, vybarvit, vystínovat a obtáhnout. Wandu a Pietra jsem měla hotové asi za 3 hodiny.
Někdo zaklepal a já s paletou v ruce otevřela.
,,No?" koukla jsem se na Natashu.
,,Celý den si nic nejedla, pojď objednaly jsme čínu" usmála se.
,,Mám tu něco rozdělaného a potřebuji to dodělat" slabě jsem se usmála.
,,Tak potom přijď" řekla a odešla. Vrátila jsem se do pokoje a obtáhla Pietra. Když jsem měla vše hotové paletu jsem odložila na stůl a unaveně si sedla na zem. Přece jenom, když jste celý den zalezlý v pokoji a malujete tak jste unavení. Nepřevlečená a neumytá jsem usnula na podlaze.
*POHLED NATASHI*
Včera Max nic nejedla, ani k nám nepřišla jak jsem říkala.,,Je to divný. Včera měla jen snídani a to jen jablko" řekla starostlivě Wanda. ,,Jdu se za ní podívat" dodala. Odešla a my se daly znovu do konzervace. Najednou jakoby mi někdo vlezl do hlavy a poslal mi zprávu. Všichni okamžitě k pokoji Max!! Asi Wanda. Vystrašeně jsme se na sebe podívaly a rozeběhly se k jejímu pokoji. Celý udýchaní jsme tam doběhly. Wandy stála mezi dveřmi a jednu stěnu si prohlížela.
,,Co tam máš?" zeptal se zvědavě Tony. Wanda ustoupila a my vešly do pokoje. Hned co jsem vešla jsem viděla na skoro celé stěně obraz Avenger. ,,Ale Pietro a Wanda tam nejsou" ušklíbl se Tony.
,,Za tebou" zamumlala Max rozespale. Otočily jsme se a tam byl obrázek stojící Wandy a pod ní je Pietro.
,,Woow" řekly jsme.
Aktakys
ČTEŠ
Nepoznal mě...
FanfictionPozná ji? Pozná svou sestru? Co bude dělat když ne? Odejde? Zůstane? Co když jsou ve světě mafie ale ten druhý o tom nemá ani páru? Co když na ní bude Hydra dělat opakovaně pokusy? Přežije tu všechnu bolest ve světě Avengers? Všechno se dozvíte v...