|3| Skate park

4.2K 193 8
                                    

Eh, vzbudila jsem se ve 8:30 hodin. Vyhrabala jsem se z postele a šla ze sebe udělat člověka. Raní sprcha neuškodí, vlasy jsem si rozčesala, udělala jsem si linky, dala si řasenku a rudou rtěnku. Oblékla jsem se takhle: (kromě náramku a místo sandálků convers)

 Oblékla jsem se takhle: (kromě náramku a místo sandálků convers)

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Šla jsem do kuchyně kde jsem si vzala jablko ke snídani. Ve vile bylo ticho a to naznačovalo že všichni spí. Skočila jsem si do pokoje pro peněženku a šla do obchodu kde jsem si koupila skateboard.

 Skočila jsem si do pokoje pro peněženku a šla do obchodu kde jsem si koupila skateboard

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Dala jsem si sluchátka do uší a naskočila jsem skateboard a jela do skate parku. Na tribuně seděla parta kluků, jen jsem pokrčila rameny a na rampách udělala pár triků. V kapse mi začal zvonit mobil, jela jsem k lavičce na kterou jsem si sedla. Andy. Je to můj kamarád z L.A.

,,No nene, ty ještě žiješ?" zeptala jsem se.

,,No představ si že jo" zasmál se.

,,Tak jak tam válčíte" zeptala jsem se se smíchem.

,,Neuvěříš co včera udělal zhulenej Marco. Víš jak je za městem ten starej barák s vypuštěným bazénem" řekl.

,,No, vím" řekla jsem.

,,Tak tam jsme včera byly s partou a Marco hledal v tom bazénu Nema a když ho nenašel říkal že mu uplaval" řekl a vybuchl smíchy společně se mnou.

,,Nene, to neudělal" smála jsem se jak debil.

,,Ale udělal" řekl.

,,To mi chceš říct že on fakt hledal Nema ve vypuštěným bazénu?" řekla jsem.

,,Jo, to ti říkám" uchechtl se Andy.

,,Věděla jsem že je debil, ale až takový velký?"  řekla jsem si pro sebe.

,,No, jo no" zasmál se.

,,A teď děláš co?" zeptala jsem se.

,,Ležím na posteli a volám si s tebou. A ty?" zeptal se.

,,Sedím na lavičce ve skate parku a volám si s tebou" zasmála jsem se.

,,Hele musím končit, jdeme posprejovat sportovní halu" řekl.

,,Dobře, pozdravuj všechny a ať vás nechytí"

,,Budu pozdravovat a neboj, měj se" zasmál se.

,,Jojo, měj se" řekla jsem a típla hovor. Mobil jsem dala do kapsy, naskočila na skejt a rozjela se směrem k rampám. Udělala jsem docela těžký trik který mě naučil jeden kluk co chodil v Česku na rampy. Za mnou se ozvalo hvízdnutí a potlesk. Já se otočila a uviděla tu partičku kluků, jen jsem protočila oči. Zase mi zazvonil mobil. Tentokrát to byl Niall.

,,Co je?" zeptala jsem se.

,,Kde si? Co děláš? S kým jsi? A proč si nenechala vzkaz?" vyjel na mě.

,,Hele klid, po mně řvát nebudeš. Jsem ve skate parku, jezdím na skejtu, jsem sama a vzkaz jsem nenechala proto že jsme už dospělá a umím se o sebe postarat" protočila jsem oči.

,,Hahaha ty a dospělá" zasmál se.

,,No, představ si že už nejsem ta malá holčička kterou si vyděl naposledy před deset lety" poučila jsem ho.

,,Výš že se ti mohlo něco stát...." nenechala jsem ho domluvit.

,,Jsem v pohodě, jsem živá a zdravá, tomu kdo by mi něco udělal bych rozbila hubu. A teď mě nech musím trénovat na soutěž, nazdar" řekla jsem. Mobil jsem dala do kapsy a koukla na ty kluky kteří na mě čuměly s otevřenou hubou.

,,Za 1. zavřete ty huby nebo vám tam vletí moucha za 2. co na mě tak čumíte?" zeptala jsem se. Nic neřekly tak jsem pokrčila rameny a chtěla jsem se rozjet ale zabránil mi tomu zvonící mobil.

,,Si docela žádaná" zasmál se jeden. Já se jen ušklíbla a zvedla mobil.

,,Co zase?" zeptala jsem se hnusně.

,,Zayn už je doma" řekl Louis.

,,A co já s tím?" zeptala jsem se.

,,Neviděla jsi ho 10 let a je to tvůj bratr" zasmál se.

,,Vím že je to můj bratr a taky vím že jsme se neviděly 10 let, ale on mohl přijet, zavolat nebo napsat a neudělal nic. Chápeš?" zeptala jsem se. ,,Nechápeš" odpověděla jsem si sama.

,,Já vím" řekl smutně.

,,Asi za hodinu jsem doma, musím si ještě něco zkusit na soutěž čau" řekla jsem. Mobil jsem si dala do kapsy a chtěla se rozjet ale zabránila mi ruka na mém zápěstí. Koukla jsem na moje zápěstí a potom na kluka který mě držel.

,,Jsem Luke" řekl a usmál se na mě.

,,A co já s tím?" zeptala jsem se ho se zvednutým obočím.

,,Ty mi neřekneš jak se jmenuješ?" zeptal se.

,,Uhodl si, neřeknu" vyplázla jsem na něj jazyk a jela na rampu. Udělala jsem pár triků a nakonec si sedla na nejvyšší rampu a koukala dolů. Podívala jsem se na mobil kolik je hodin. Nejvyšší čas jet domů. Seskočila jsem z rampy a jela za těma čtyřma klukama.

,,Jedu domů, mějte se" řekla jsem jim.

,,Budeš tu zítra?" zeptal se jeden z nich.

,,Nevím" zasmála jsem se.

,,A řekneš nám jak se jmenuješ?" zeptal se další a udělal psí oči.

,,Jmenuji se Max, mějte se" řekla jsem. Naskočila jsem na skejt a jela domů.









Aktakys

Nepoznal mě...Kde žijí příběhy. Začni objevovat