|15| Bar

3.2K 147 0
                                    

Hned jak jsem dojela před vilu bráchy a kluků jsem běžela do pokoje se připravit. Oblékla jsem si černé šaty s volnou sukní. Po pas byly bílé třpytky a sukně byla celá černá, na nohy jsem si obula černé lodičky na deseti centimetrovém podpatku. 

Udělala jsem si docela výrazný make-up

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Udělala jsem si docela výrazný make-up. Jemnou vrstvu meke-upu, korektor na zakrití kruhů pod očima, vykonturovala jsem si obličej, dala si hnědou rtěnku, udělala jsem si béžovohnědé stíny, namalovala si linky, nalepila nalepovací řasy a vymalovala si obočí. Vlasy jsem si pročísla a nechala je volně spadnout na ramena.  

Musím uznat že jsem vypadala fakt pěkně

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Musím uznat že jsem vypadala fakt pěkně. Ano, to bylo moje přerostlé ego. 

,,Max holky a kluci už jsou tady!" zakřičel na mě z předsíně Zayn.

,,Už jdu!" křikla jsem nazpátek. Obula jsem si lodičky a opatrně abych si nerozbila hubu šla ze schodů. Jakmile všichni slyšeli klapot podpatků stočily na mě pohled. 

,,No woow" vydechl Harry. 

,,Vypadáš úžasně" řekla Nela.

,,Díky, ty taky" usmála jsem se na ni. ,,Vsadím se že když se vypaříme kluci o tom ani nebudou vědět" šeptla jsem směrem k holkám když jsem uviděla kluky nepřítomně čumět na schody.

,,Tak jdeme" řekla potichu Eliška. Co nejtišeji jsme vylezly z vily a zamířily k nejbližšímu baru. Na baru se vyjímal velký svíticí název baru 'Neon'. Všechny jsme vypnuly hrudi a sebevědomím krokem jsme šly k vyhazovači. 

,,Ahojte dámy" usmál se svůdně.

,,Ahoj" řekly jsme sborovně. 

,,Můžete jít" řekl hned po tom co jsme mu ukázaly občanky. Vydaly jsme se k baru kde jsme si daly jako pokaždé když jsme v baru prvního panáka. 

,,Tak dámy, jdeme vybrat tel. čísla všech sexy kluků tady" řekla jsem. Ano, pokaždé když jsme v baru tak si bereme čísla hezkých kluků, další den voláme na ty čísla a děláme si z nich prdel. Nám všem už je přes 19 ale chováme se jako děti. Jsem si jistá že ráno přijde můj nepřítel který nese jméno Kocovina.






Aktakys

Nepoznal mě...Kde žijí příběhy. Začni objevovat