~Aleda Yedinci Bölüm~

16.7K 854 94
                                    

Herkes korku ve şaşkın bir ifade ile Flicka'ya bakıyordu. Flicka arenaya inip sağa sola kükredi. Bileğimdeki dövme yanınca şaşırarak baktım. Austyn bir bana bir ejderhaya bakıyordu. Ateş elementi sarayındaki ateş elementi olan kişiler Flicka'yı hedef almış büyük bir alev oku yapıyordular. Hareket ettiğim sırada Austyn beni tuttu. Hızla onnu itip Flicka'nın önüne koştum. Hızla kollarımı havaya kaldırıp çarptı işareti yaptım. Alev oku bize doğru gelirken kollarımı hızla indirdiğim an ok geri dönüp ateş elementi olanlara çarptı. Hepsi bir kenara savrulurken Flicka'ya döndüm. Kükrediği an ellerimi kaldırıp başına dokundum. Başını eğince alnımı başına koydum. Vücudum alev alev yanarken başımı kaldırıp ona baktım. Benden gitmemiş, beni bırakmsmıştı.

"Prenses Aleda!!"

Sesimin geldiği yöne hızla döndüm. Ateş Kralıydı.

"O, yaratık nereden geldi?"

Öfkeyle ona baktım.

"Ona yaratık deme hakkınızı size kim verdi? Buna nasıl cürret edersiniz?"

"Saygı sınırları içinde benimle konuşun prenses. Aksi takdirde hiç iyi olmaz!"

Bir adım öne çıktım. Öfke vücudumu ele geçirirken hızla ayağımı üstünde bulunduğum toprağa vurdum. Yer anında yarılırken öfkeden yumruk yaptığım ellerim sayesinde aralarından ateş çıkıyordu. Babama baktığımda başını aşağı yukarı salladı.

" Ateş Kralı, benimle böyle konuştuğunuza ejderhaya da yaratık diye hitap ettiğiniz için çok pişman olacaksınız."

"PRENSES ALEDA!!"

Hızla arkamı döndüm. Austyn öfkeyle karşıma geçti.

"Ateş kralı ile nasıl böyle konuşursunuz. Ne haddinize?"

Güldüm... Sonra da Flicka'ya döndüm.

Olduğum yerde hareket etmeye başladım. Sanırım günlerini göstereceğimin zamanı gelmişti.

"Siz hepiniz bana itaat etmek zorundasınız! Sizin hükümdarınız benim!"

Tüm krallar arenaya indi. Ateş kralı tam karşıma geçince Flicka kükredi. Kral geri adım atarken Flicka başını uzattı. Sakin olması için başına dokundum.

"Kral Aaron, kızınız haddini aştığı için ona ceza vermelisiniz."

Babama döndüm.

"Sevgili krallar, kraliçeler, prensler, prensesler ve öğrenciler... Normalde olsa prensese ceza verirdim ama, şuan da hiç bir şekilde ona ceza veremeyiz!"

"Nedeni nedir Kral Aaron?"

Hava Kralı babama soru yöneltmişti.

"ÇÜNKÜ O, TANRILARIN ÖZEL SEÇTİĞİ KEHANETİN SON ÜYESİ OLUP DÖRT ELEMENTİN SAHİBİ. AYNI ZAMANDA EJDERHALARIN HÜKÜMDARI."

Arkamdan gelen sese hızla döndüm. Aynı zaman da diğerleri de. Karşımda kehanetin ilk üyesini görünce şaşırdım. Herkes ona selam verirken o benim yanıma gelip selam verdi.

" EJDERHALARIN İLK VE SON HÜKÜMDARI.! " diye devamını getirdi.

Krallara döndüm. Ateş kralı hariç diğer krallar babam da dahil, önümde eğilirken yan gülerek ateş kralına baktım.

"Ben buradaki herkesten üstünüm kralım, bunu kendinize yediremiyor olabilirsiniz ama. Hükümdarınız bir kız."

Soğukça krala bakıp Flicka'nın sırtına bindim. Flicka anında havalanıp arenadan uzaklaşırken hızla kafamı sırtına koydum.

A L E D A ~Hükümdar~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin