Gece ve gündüzün hikayesi...
Siyah ve beyazın aşkı...
Selamlar...Ada ben.
18 yaşına gireli iki ay oldu.Annemi ve babamı kaybedeli de iki ay oldu.
Sahip oldukları tek kızları onları ölüme sürüklemişti. İkisi de benim yüzümden ölmüştü.
Aptal doğum günü partime gelirken ölmüşlerdi.
Arabayı babam kullanıyordu ve annem babamın yanındaki koltukta oturmuştu.Partime geç kalmalarını istemediğimden telefonda babama partiye yetişmesi için ısrar ettim.
SALAK ben...Kendimden ebedi nefret etmeme sebep olan kazanın sebebi,babamın hız yapmış olmasıydı.
Yani benim ısrarlarım...Ailemin ölümü üzerine İzmir'de yapayalnız kalmıştım.İki gün boş duvarlara baktım.
Üçüncü gün intihara kalkıştım ve uçurumdan atlamaya çalıştım.İntihar girişimimin başarısızlıkla sonuçlanmasının ardından tek akrabam olan amcam beni almak için geldi.
Amcam beni İstanbul'a götürmek istiyordu.Tekrar intihar girişiminde bulunmamdan korkuyordu.İstanbul da özel bir liseye ön kaydımı yaptırmıştı bile.Zaten onunla gitmekten başka çaremde yoktu.Hayatta olan tek akrabam oydu.Sonraki gün amcamla beraber İstanbul'a doğru yola çıktım. Amcam İlter'in siyah ve fazlasıyla geniş bir arabası vardı .
Bütün yolculuğum arabanın arka koltuğuna boş boş tavana bakarak geçti.Amcamın yemem için verdiklerini reddettim ve yol boyunca hiç konuşmadım.Düşündüğüm tek şey annem ve babamdı.
İlter amcamın halimden endişelendiği besbelliydi. Ama ne yapsaydım,ne yapmamı bekliyordu ki?
Sonraki iki ay boyunca kendimi toparlamaya çalıştım.Yaz tatilim kendimi baleye adayarak geçti. Zaten beş yaşımdan itibaren baleye devam ettiğimden vücudum esnekliğini korumuştu.Tatil boyunca neredeyse her gün kursa gittim. Taki yaz tatili bitene kadar...
Yaz tatilim bitince okula gitmem gerekti.
Lise son sınıfa geçmiştim.
Yeni okulum beni bekliyordu.
Yeni şehir, yeni okul.
Herşey alıştığımdan çok başka.
Kendimi yalnız hissediyorum.Sadece onun yanında iyi hissedicektim.Sadece onunlayken kendimi güvende hissedicektim.
Kendimi sadece ona teslim edicektim.
O kendimi bulmamı sağlayan kişiydi.
Kim mi?
Henüz tanışmadığım biri...
Onun adı "KURALSIZ..."Arka planınızı siyaha çevirip okumanızı tavsiye ederim bebeklerim, çünkü hikayeyi buna göre dizayn ettim.❤️
Ha bir de, lütfen şuraya başlama tarihinizi bırakın bebeklerim. ✍️
🌹
yazar: elenaor1
instagram: iremtpuz
snapchat: iremtpuz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KURALSIZ
Teen FictionAda, 18'ine gireceği gün anne ve babasının ölümüyle sarsılır. Ailesinin ölümü üzerine hayatta kalan tek akrabası olan amcası, onu İstanbul'a götürür. Ada, artık hiç bilmediği yeni bir şehirdedir ve yapayalnızdır. Onu karanlığın pençesinden kurtaran...