İçimden ona küfretmeye başladım.
Beni kurtarması bir yana şimdide başıma dert açmaya başlamıştı.
Benimle oynuyordu...
Beni bir oyuncak gibi evirip çeviriyordu. Neydim ben? Şımarık bir veledin eğlencesi mi!
Yoksa...
Lanet olsun! Neden ben.İçimden bu sözleri geçirirken geç kaldığım derse yetişmek için koşar adımlarla ikişer üçer merdivenlerden çıkıyordum.
Sınıfın kapısına geldiğimde avuç içlerimle terleyen ensemi ve boynumu sildim.Kapıyı çaldım.
"Hocam, çok özür dilerim. Zili duymadım vee ve..."
"Ada, son zamanlardaki hallerin iyiye gitmiyor. Şimdi de derse on dakika geç kalıyorsun.
Kendine derhal çeki düzen vermelisin kızım.
Tamam, geç yerine otur, bir dahada böyle geç kalma."İçimden Mert'e küfürler yağdırarak yerime oturdum.
Ders genel olarak sıkıcı geçiyodu, dakikada bir gözüm kapının üstünde asılı duran duvar saatine kayıyodu.
Offffff , bit artık bit....Sınıfın kapısı üç sert yumrukla çalındı.
Kel felsefe hocamız kapıya doğru yürüdü.
'Bu adamdan gerçekten nefret ediyordum.'Kapı açıldığında felsefe defterimin arkasına onun adını karalamakla meşguldüm.
Kuralsız
Kuralsız
Kuralsız
Kuralsız
Kuralsız ..."Evet arkadaşlar, B şubesinden bu sınıfa bir öğrencimiz geldi. Adı Mert Arıcan."
Mert Arıcan
Bu ismi duyduktan sonra başımı Kuralsızı karaladığım defterden kaldırdım veonu gördüm, göz göze geldik.
Dudaklarının bir ucu yukarı doğru kıvrılmış, kendinden emin bir edayla bakışlarını gözlerime dikmişti."Umarım iyi bir dönem geçirirsin Mert.
Bu sınıf sana iyi gelsin.""Merak etmeyin hocam, bu sınıfta bana iyi gelicek biçok şey var."
Bunu söylerken gözleri hala üzerimdeydi. Dudaklarındaki gülümseme artmış, bana delici bakışlar atıyordu.
"Tamam oğlum, boş gördüğün istediğin her yere oturabilirsin."
İçimden lanet olsun dedim yanımda duran boş sıraya bakarak.
Yanıma oturacağı besbelliydi.Küçük adımlarla yanımdaki sıraya doğru ilerledi, çantasını sıraya koydu, koyuşu o kadar serttiki neredeyse kuru tahtadan gelen çatırtı sesleri duyulacaktı.
Yanıma oturduğunda hoca derse kaldığı yerden devam etti.
"Eveeeet baylar, bayanlar, dersimize kaldığımız yerden devam ediyoruuuz.
Gözlerinizi yeni çocuktan ayırıp tahtaya bakarsanızzz memnun olurum."Sınıfta herkesin başı birdenbire tahtaya döndü.
Kuralsız, beni gözlerinin sonsuz esaretinden kurtararak
başını tahtanın olduğu tarafa çevirdi.
Bakışları keskin ve dikkatli, derse odaklanmış görünüyodu.Tanrım, o kadar sınıf varken neden benim sınıfıma geldin ki ?
Sen benden ne istiyorsun?
Kafamdaki her şey öylesine bulanıktıki
Onları berraklaştırmam gerekiyordu.yazar: elenaor1
instagram: iremtpuz
snapchat: iremtpuz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KURALSIZ
Novela JuvenilAda, 18'ine gireceği gün anne ve babasının ölümüyle sarsılır. Ailesinin ölümü üzerine hayatta kalan tek akrabası olan amcası, onu İstanbul'a götürür. Ada, artık hiç bilmediği yeni bir şehirdedir ve yapayalnızdır. Onu karanlığın pençesinden kurtaran...