47.BÖLÜM:"Destek"

59.4K 2.8K 151
                                    

Biliyorum canlarım,
Yeni bölüm 2 gün sonra demiştim ama dayanamadım, yayımladım. 😉
İyi okumalarrr


Mert'in arabası Kuralsızların toplanma alanı olan tahta evin kapısına yaklaştı ve toprak zemindeki tozları havaya karıştırarak durdu. Kapı açıldı ve Mert hızlıca arabadan inip kapıyı sertçe kapattı. Büyük adımlarla tahta evin kapısıyla olan mesafeyi aştı ve ısrarlı bir şekilde kapıya vurdu. Bunu sağ eliyle yapmıştı ve elinin acısıyla birlikte yüzünü buruşturdu. Canı yanmıştı.

İçeriden kapının kilidinin açılma sesleri duyuldu ve hemen ardından tahta kapı sertçe açıldı.

"Me... Mert!!!"

"Melis"
Şimdi Mert, tek kaşını kaldırmış, kolunu kapıya dayamış Melis'e bakıyordu.

"Mert, sen... sen geri dönmüşsün."

"Evet Melis, geri döndüm. Ama şimdi bunları konuşmanın hiç sırası diğil. Bora evde mi?"

"Aaa şey... e... evet evde. İçeri gir Mert."

Melis yüksek sesle Bora'ya seslendi.
"Bora!!!"
"Bora Mert geldi!!!"

Mert içeri girdiğinde Bora, Batu'yla konuşuyordu. İkiside Mert'i farkettiklerinde çok şaşırdılar. Tam 5 aydır ondan haber almamışlardı ve o şimdi öylece çıkmış, karşılarında dikiliyordu.

"Bi merhaba demek yok mu?"
Mert kollarını iki yana açmış bir şekilde bu sözcükleri haykırdığında ikisininde suratlarında anlamsızca bir sırıtış belirdi.

"Vayy, geri dönmüşsün Mert. Nerelerdeydin bunca zaman."dedi Bora.

Kuralsız tam ağzını açmış, Bora'ya cevap vericekti ki Batu araya girdi.
"Nerelerde olucak abicim, tam beş ay boyunca başka kızlara sürtündü. Şimdi de Ada'ya geri döndü. Sen... sen iyi misin abicim, o kız tam beş aydır her gün seni sordu. Belki gelirsin umuduyla odanda kaç saat seni bekledi, haberin var mı? Şimdi hiç bi şey olmamış gibi davranamazsın. Onu piçlik yapmadan önce düşünücektin."

"Vay be oğlum, resmen biriktirmişsin."

Batu sağ elinin işaret parmağını kaldırdı ve Mert'e doğru salladı.
"S*ktir git, sana hoşgeldin dememi bekleme sakın."
Batu yavaşça arkasına yaslandı ve parmaklarının arasında tuttuğu sigaradan derin bir nefes çektikten sonra dumanı sertçe Mert'in yüzüne doğru üfledi.

Mert ellerini ceplerine soktu ve Batu'nun yüzüne meydan okurcasına baktı.
"Ne o Batu, ben yokken lider mi oldun? Demir'e ne oldu, tahtı istemiyo mu artık!!!"

Batu öne doğru eğildi ve biten sigarasını kül tablasına fırlattıktan sonra başını hafifçe kaldırıp "Senden zeki olduğum kesin!!!"

"Öyle mi? Nerden çıkardın süt çocuğu? Çözdüğün problemler kafa yaptı herhalde."

"Ne dedin?"
Şimdi Batu hışımla ayağa kalkmış, Mert'in üstüne doğru yürümeye başlamıştı. Gözlerini gözlerine dikmiş, meydan okurcasına bakıyordu Mert'e.

Bora araya girdi.
"Heyyyy, yavaş olun biraz. Abicim, napıyosunuz ya?"

Mert eliyle Bora'nın susması için işaret etti ve "Sen karışma Bora, şu bebeye haddini öğretmek lazım. "

Bebe...
Bu kelimeden sonra Batu fazlasıyla sinirlenmiş ve kontrolden çıkmıştı. Başını çevirdi ve boynunu esnetti. Yumruğunu kaldırdı ve tam Mert'e indirecekken Mert atıldı. Batu'nun eli havada kalmıştı.
"Yardımına ihtiyacım var Batu. Kendim için değil, Ada için!!!"

KURALSIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin