Astro Dalili. Lidé co mě mají rádi však používají Mukami.
Šestnáct let.
Národnost japonská.
Dívka.
Akorát že vůbec.
Ani zdaleka se necítím jako holka. Celému mému vnitřku se má zevnější podoba hnusí. Nemyslím si, že jsem ve správném těle.
Pro tuto chvíli s tím ale nemůžu dělat nic. Vůbec nic. Jediná věc, kterou si mohu přizpůsobit je tedy alespoň trochu můj vzhled. Už od osmi let mám proto vlasy zastřižené nakrátko. Leonarda mi často říká, že by čistá běloba mých vlasů mohla vypadat ještě líp delší. Ignoruji to pokaždé, co to vypustí z pusy. Taky tvrdí, že bych na barvu mých očí mohla zaujmout kdejakého chlapce. Tyrkysová barva ale u bělovlasých není nic neobvyklého. A mají snad nějaký větší úspěch v lásce? Nevšimla jsem si.
Moje dětství se převážně odehrávalo v sirotčinci slečny Simmonsonové, kam mě moji rodiče dali v deseti letech. Nevím, jestli jsem za to ráda, nebo ne.
Matka byla perfekcionistka. Byla dokonale přesná, nesměla nic zmeškat, nesměla nic zkazit. To stejné i táta, ale ten byl peskován od ní.
Dokážete si představit, že se vám narodí první dítě a vy pro něj máte naplánovanou perfektní budoucnost, ale v jeho sedmi letech vám vaše dcera řekne, že se necítí jako dívka, ale jako chlapec? Dívka, která nedokáže nosit holčičí sukně, holčičí uniformy, nechce mít dlouhé vlasy, jaké dívky mívají. Nemůžete jí navléci do něčeho, co se líbí vám, protože jí se to příčí. Dívka, která nejraději nosí kratší chlapecké kalhoty, kšandy a bílou košili. Raději se zajímá o fotbal, než o balet či šití. Dává přednost princům a šlechticům, než princeznám a královnám.
Dívka v chlapeckém oděvu.
Hnus.
Musí z domu. Nejlépe tam, kde je jich víc. Do sirotčince, tam si užije.
Tohle bylo nejspíš uvažování mé matky, protože jednoho dne mi řekla, ať si zabalím své věci a že pojedeme na výlet. Výlet, ze kterého se vrátili jen oni dva.
Pořád si pamatuji ten pocit, když jsem stála mezi vraty dětského domova a zaraženě jsem pozorovala náš odjíždějící kočár. Bylo zvláštní vědět, že teď jste na místě, na kterém jsou stejné děti jako vy. Samotné, bez rodičů, či zavrhnutí.
Chci vám o nich povědět, protože právě na tomto místě, jsem potkala někoho, kdo změnil můj život.
Mé desetileté já, nyní je tvůj čas.
-------------------------------------------------------------------
Na obrázku je Astro.
ČTEŠ
Dívka V Chlapeckém Oděvu (Mukami's Past)
FanfictionAstro Dalili je sirotek. V dětském domově slečny Simmonsonové, kde vyrůstá, je dvanáct pokojů, z čehož má každý specifické obyvatele. Jsou tu osamělí i přátelští, lenoši i darebové, hlupáci i opravdoví chytrolíni. Poslední pokoj, dvanáctku, obývají...