<><><><><><><><><>İyi okumalar dilerim.
Okumaya başladığınız tarihi ve saati yazın lütfen.
_Bölüm İthafı_
tiriplendiniz (♥)<><><><><><><><><><>
_______________________
_______________________
_______________________
~Gece vakti, gökte parlayan bir ay ve etrafında dizili sayısız yıldızın bulunduğu açık bir gökyüzü... Hafifçe esen bir rüzgar ile kıpırdanan ağaç dallarının karanlığın içinde uyumla dans ettiği bir gece. Ormanın içinde otururken havanın kararması ile ortaya çıkan gece hayvanlarının seslerini dinleyerek huzurla baktığım muhteşem bir şehir manzarası...
Belkide asla ulaşamayacağım güzel bir hayalin daha içine düşmüştüm yine. Kuru ve fazlasıyla soğuk olan havayı ciğerlerime çekerken hayalden gerçekliğe dönerek açtım gözlerimi. Hayalim aslında normalde olması gereken her şeyi içinde barındırıyordu. Şu anda içinde bulunduğum ormanda izlediğim muhteşem manzaranın içerisinde hayaller kurarak gerçeklerden bir kez daha kaçıyordum. Zümrüt şehrinin manzarasını izlemeye geldiğim bu kısıtlı zamanda hep hayallere dalardım zaten.
Karşımda yükselen şehir binalarının yaydığı ışığın oraya çıkardığı muhteşem manzaraya bakmayı bırakıp gerçekle yüzleşmek için yukarıya kaldırdım başımı. Hayallerle umudu artan benliğimi gerçekle yüzleştirmeliydim.
Gökyüzündeki sonsuz siyahlığı izlemeye başladım. Ne bir ay vardı parlaklığı ile geceyi aydınlatan ne de yıldızlar vardı parlayan aya eşlik eden. Sahte gökyüzünde bir tek biz nigrumların rengi olan siyah hükmederdi geceleri. Heva denen bir lanet bizi gerçek gökyüzünden ve yeryüzünün geri kalanından sonsuza kadar ayırmıştı.
Biz nigrumlar... Lanetlenmiş renk halkı. Renklerin içinde en güçlü, aynı zamanda da da en zayıf olanıydık şüphesiz.
Renklerin savaşı ile, tam beş yüz yıl öncesinde başlayan bir hikayenin son kısmında olduğunuza inanırdım. Yeryüzünde bulunan beş renk ırkı güç uğruna birbirlerini yok etmek için hırsla saldırmıştı birbirine. Bilgeliği ile bilinen bizler bile güç uğruna yok etmeye çalışmıştık diğerlerini. Yıllarca sürmüştü tüm dünyayı cehenneme çeviren savaş, yaşanan yıkım kimsenin umurunda olmamış, sayısız kayıptan ders alınmamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SURGERE ~ |Renkler Savaşı 1.Kitap| ጀ
Fantastik✖ TÜM HAKLARI SAKLIDIR. ✖ 23/06/18 yükseliş #5 11/03/18 fantastik #82 |Renkler Savaşı 1.Kitap| Sonunda her şeyimi kaybedeceğimi bildiğim bir yolda durmadan ilerledim. Büyük bir sırrın peşinden koştum. Birçok düşman vardı etrafımda, pek çok dostumun...