<><><><><><><>
İyi okumalar dilerim.<><><><><><><>
___________
___________
^
Herkesin ruhunun bir köşesinde taşıdığı karanlık bir taraf vardır. Kimi yaşamı boyunca bu yanını bastırır, kimi ise tüm ruhunun bu karanlığa teslim eder. Bu karanlığa ait olan duygular ruhun kendileşmesine neden olur. Düşünceler bencil, davranışlar ise bencil düşünceleri gerçeğe aktaracak yöndedir.
Karanlığı bastıranlar ise daima bu karanlığın ortaya çıkmasından çekinir. Bu his ile yaşarken, karanlığın ortaya çıkmak için bir fırsat beklemesi ise bu insanları son derece tehlikeli hale getirir.
Patlamaya hazır bir volkan gibi, yani sanırım... Bir volkan nasıl olur çok bilmiyorum açıkçası çünkü kıtada hiç volkan bulunmuyor. Verdiğim örnek kulaktan dolma bilgilere dayanıyor zaten. Akademide öğrendiğim ve zihnimin uzak köşelerinde kalan birkaç eski bilgi...
'Düşüncelerine hakim ol. Dikkatimi dağıtıyorsun.'
Aeris'in beynimde yankılanan sesi ile gözlerimi sabitlediğim yerden ayırıp ona baktım. Masadan yere atlayıp havalandı ve benim yanıma, yatağın üzerine geldi. Yatak başlığına kenetlediği pençeleri ile kısa sürede dengesini sağladı.
Zihnimi boşaltmaya çalıştım, konuya odaklanmak zorundaydım.
Aeris, 'Kraliçenin kitabı nasıl aldığını biliyor musun?'diye sordu.
Başımı iki yana sallayarak haberim olmadığını belirttim. Bu konu hakkında daha önce hiçbir şey öğrenmeye çalışmamıştım. Buna fırsatım da olmamıştı gerçi.
"Kraliçenin en azından amacını biliyorum. Oğlu için yapıyordu her şeyi. Asıl aklımı kurcalayan taraf birlik. Amaçlarının iyi olduğunu bilmiyorum ama şimdiye kadar olanlar yüzünden onlara güvenemeyeceğimi de biliyorum." dedim sıkıntıyla.
Aeris birlik ile hareket etmemi istiyordu, ona göre ne kadar güçlü olursam olayım krala tek başıma karşı koyamazdım. Kral bir yana birliği de karşıma alırsam hepten kaybedeceğimi düşünüyordu.
Haklıydı, ne yazık ki...
"Birliğe güvenemem, onların da kraliçeden farkı yok. Beni amaçları uğruna kullanacakları bir basamak olarak görüyorlar."
Aeris sözlerim üzerine,' Bu senin onları kullanamayacağın anlamına gelmez.' dedi.
Bir süre cevap vermedim, sözü farklı bir bakış açısı kazanmama neden olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SURGERE ~ |Renkler Savaşı 1.Kitap| ጀ
Fantasía✖ TÜM HAKLARI SAKLIDIR. ✖ 23/06/18 yükseliş #5 11/03/18 fantastik #82 |Renkler Savaşı 1.Kitap| Sonunda her şeyimi kaybedeceğimi bildiğim bir yolda durmadan ilerledim. Büyük bir sırrın peşinden koştum. Birçok düşman vardı etrafımda, pek çok dostumun...