•53•~Değeri Bilinmeyen Biri~

199 20 12
                                    

___________

Herkese merhaba!

İyi okumalar dilerim.

_____________
_

_________

__________

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

__________

^

Bir can almak ne kadar zordur ya da ne kadar kolaydır? Bir katile sorulan en anlamsız soru olabilir belkide bu. Varlığımız vahşiliğin izlerini bedenlerimizde taşır daima. Bu vahşiliğin ortaya çıkması için gerek tek şey yaşama duyulan istektir. Kan dökmek zor veya kolay olarak değil kendi benliğimizi sorgulayarak nitelendirilmelidir.

Bazı katiller mecbur olduğu için öldürür, bazıları ise benliklerindeki vahşiliği bastırmaktan acizdir ve çareyi yine öldürmekte bulur.

Bazı katiller, vahşiliği gizleyemeyen diğer katilleri öldürür. Bazı vahşiler de sırf öldürme arzuları baskın geldiği için. Vahşiler hedeflerine ulaşmanın tek yolunun kan dökmek olduğunu düşünür zira.

Yani, herkes katil olabilir. Varlığının farkında olan herkes öldürebilir.

Kendimi bir kategoriye koyarsam ben vahşiliğini gizlemekten aciz olan birini öldürmüştüm. Yaşama duyduğum istek en sonunda elimi kana bulamama sebep olmuştu.

" Başımız büyük belada."

Abisinin cansız bedeninin yanına çökmüş halde mırıldanan prens Elliot umutsuz bir halde mırıldandığında dakikalardır durduğum yerden ayrılarak prensin yanına yaklaştım.

O an gözlerim yerde yatan prens Lukas'a takılsa da bakışlarımı hemen ondan kaçırdım çünkü yerde yatan bedeni her gördüğümde bana olan son bakışı gözümün önüne geliyordu.

Bazen düşünmeden hareket etmek doğru olan olsa da bazı durumlarda düşünmek, mantıklı bir yoldan ilerlemek gerekirdi.

Düşünmeden hareket etmiştim. Prens Elliot'u korumak için yapmış gibi görünsem de prens Lukas'a zarar vermemin tek nedeni kendi geleceğime duyduğum güvensizlikti. Prens Elliot'u korumak bir bahane sayılırdı asıl amacımın yanında.

Başta tek yol onu öldürmek olabilirdi ama sonrasını düşünmeden hareket etmiştim. Prens Lukas'ın ölümündan kraliçenin haberi olduğu an ne yapacağını tahmin etmek zor değildi.

Beni krala verir ve intikamını benim ölümümü izleyerek alırdı.

Sonuçta kraliçenin beni korumasının tek nedeni krala karşı bir koz elde etmek içindi. Bana sadece oğlunu tahta geçirmek için ihtiyaç duyuyordu. Prens Lukas yoksa, bana da ihtiyacı yoktu.

SURGERE ~ |Renkler Savaşı 1.Kitap| ጀHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin