•30•~Sessiz Veda~ -3. Kısım-

382 90 37
                                    

_________________

_________________

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

_________________

~

Sonunda başarmıştı. Cora'yı kurtardığını umut ediyordu. Elinde tuttuğu kitabın, eski ve yıpranmadan kaynaklı yer yer yırtılmış ciltli kapağını açarken büyük bir merak saklıydı içinde. İfadesiz bir yüzle durmaya gayret ediyordu çünkü prens Lukas tam karşısında onu izliyordu. Onun soğuk bakışları izlediği kişinin ruhuna işliyordu sanki. Baktığında sanki her düşünceyi de görüyordu. Andew onun ne kadar tehlikeli bir soylu olduğunu ancak şimdi fark etmişti. Kral en büyük oğlunu aynı kendisi gibi yetiştirmişti. Lukas adeta kral Aaron'un genç bir kopyasıydı. Hatta belki de daha tehlikeliydi.

Kitabın ilk sayfası yırtılmıştı. Kağıdın durumu bunun kısa bir süre önce yapıldığını gösteriyordu. Andrew bu sayfada prens Elliot'un bahsettiği notun olabileceğini düşündü. Lukas'ın kitabın dilini çözmesi mümkündü. Andrew ne yazık ki bu durumda çaresizdi. O notun onu Cora'ya götürmesinden endişe ederek bir sayfa daha çevirdi.

Bozuk bir el yazısıyla yazılmış yazılar, yer yer silinmiş ve birbirine karışmıştı. Safkan Andrew tüm sayfaya bakarken kenarlara yazılmış kısa notları gördü. Okumaya başladığında, iyi derecede bildiği dildeki yazıları zihninde saniyeler içinde çevirmişti. Okuduğu her kelimeyle birlikte dehşete düşüyordu.

Kitap Heva kalkanını yok etmenin yolunu anlatıyordu!

Andrew okuduğu her bir cümle ile birlikte bilmediği şeyler olduğunu fark etti. Cora bunlar için yeterince güçlü müydü? Artık bundan emin değildi.

Kitabın her bir sayfasında önemli bilgiler vardı. Bu kitap kralın veya birliğin eline geçseydi kesinlikle onlara büyük yararı olurdu. Kral bu kitap sayesinde hedeflerini daha iyi belirleyip, tehlikeleri daha kolay ortadan kaldırırdı. Birlik ise hem kralla mücadele ederken, aynı zamanda da amaçlarına hiç olmadığı kadar kolay ilerlerdi. Andrew, safkan Deragas'ın böyle bir kitabı nasıl yazdığını merak ediyordu. Bir an için bu kitabı onun yazdığından şüphe etmişti. Bu kadar şeyi nereden bilebilirdi ki?

Lukas onun düşünceli haline bakarak, "Evet, ne yazıyormuş kitapta?"diye sordu.

Andrew bir an için prensin varlığını unutmuştu. Başını kitaptan kaldırdı. Kitabı kaç dakikadır inceliyordu. Ne söyleyecekti şimdi? Oyuna devam etmek en iyi ve tek seçenekti. Kitap eline geçmişti ancak Andrew şimdi kitabı nasıl alacağını bilmiyordu.

SURGERE ~ |Renkler Savaşı 1.Kitap| ጀHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin