•29• ~Yırtılan Sayfaları Bulmak~ -2. Kısım-

391 91 36
                                    

________________________
Kazanmak her zaman zor mudur?
Hayır. Bazen o kadar kolaydır ki, sırf bu yüzden kaybedilir.

Ne gerekir kazanmak için?
Doğru bir plan, doğru zaman, doğru yer. Belkide sadece tek bir şey gerekir.

Kaybedecek hiçbir şeyi olmayan biri olmak.

_______________________


~yırtılan sayfaları bulmak~
-2. Kısım-


Bir yolunu bulup o kitabı geriye almalıydı. Yaptığı son şey de olsa bunu başaracaktı. Bu kez kaybetmeyecekti. Genç safkanın bu kadar erken ölmesine izin vermeyecekti! Kaybedecek hiçbir şeyi yoktu. Buna kendi hayatı da dahildi. Her şeyi yapabilirdi, herhangi bir korku veya endişe duymuyordu. Düştüğü durumda yaşadığı duygular, onu bile şaşırtıyordu bazen.

Elliot safkan Andrew'in sözüyle birlikte umutla,"Bir fikriniz var mı?" Diye sordu. "Ağabeyimin gözü sürekli üzerimde. Ben bir yolunu bulamadım. Kitabı nereye koyduğunu dahi bilmiyorum."

Bir yol arıyorlardı. Andrew düşünüyordu. Bu kitabı almanın bir yolunu bulmaktan önce kitabın yerini öğrenmeleri gerekiyordu. Zamanın olmadığı bu anda aklına tek bir fikrin bile gelmemesi sinirlerini bozmuştu. Tüm belalar üst üste gelmişti resmen. Odasından çıktığı an hapsedilebilirdi. Şu anda sarayda dolaşmak hiç de cazip bir fikir gibi gelmiyordu ona.

"Hayır. Kitabın yerini nasıl öğrenebiliriz bilmiyorum." Dedi huzursuzca. Çaresizlik artık sinirlerini bozuyordu.

Prens sıkıntıyla derin bir nefes aldı. Andrew kitabı almaya kararlıydı ve bunu Cora için yapacaktı. Prensin konuşmasıyla aklına daha önce atladığı bir detay takıldı. Kitabı alsalar bile bu prens Elliot için bir son olmayacaktı. Prens Lukas asla onun peşini bırakmazdı. Tabii bu durum safkan Andrew için de geçerliydi ama bunu umursamadı. Andew için yapılacak bir şey kalmamıştı zaten. Prensi her ne kadar sevse de yapabileceği hiçbir şey yoktu. Prens ağabeyi ile tek başına mücadele etmek zorundaydı.

Prensin ağabeyi ile arasının kötü olması, aklına ihtiyacı olan fikrin gelmesini sağladı birden. Oturduğu koltukta doğruldu. Dün gece bedenini terk eden gücü, enerjisi bir anda geri gelmişti.

Koltukta oturup onu izleyen prense,"Prens Lukas sabahları nerede olur?"diye sordu heyecanla.

Elliot, Andrew'in bir fikri olduğunu fark ettiği anda gülümsedi. Doğru kişiden yardım istediğini biliyordu.

Biraz düşündükten sonra,"Ordu binasında."diye cevap verdi.

Andrew başını salladı. Buna sevinmişti. Orada daha az safkan vardı ve en önemlisi Thomas orada olmayacaktı. En azından peşine düşmediği sürece.

"Kitabın yerini öğrenmeye çalışacağım."dedi prense.

Prens karşısındaki safkanın bunu nasıl yapacağını merak ediyor ve onun yanında olmak istiyordu.

"Nasıl?"diye sordu.

Andrew çok normal bir şey söylüyormuş gibi,"Gidip ona soracağım." Dedi duygusuzca.

SURGERE ~ |Renkler Savaşı 1.Kitap| ጀHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin