••••••••••••••••••••••••••••••••
Korkuyu kullanarak güce sahip olanlar. O korkunun körüklediği umut ateşiyle yanıp yok olmaya mahkumdur.
_sonsuzsiyah_
••••••••••••••••••••••••••••••••
_______________
_______________
~
Kral Aaron İmperium taht odasında üzerinde kristaller ve başta zümrüt olmak üzere değerli taşların bulunduğu gösterişli tahtında oturuyordu.
Taht odası sarayın zemin katındaydı. Kralın tahtı odanın başında yüksek siyah mermerle kaplı bir platformda duruyordu. Odanın giriş kapısından kralın tahtına kadar büyük koyu kırmızı bir halı seriliydi siyah mermer zeminde.
Tahtın arkasındaki duvar tamamen camdandı ve sarayın arka bahçesine bakıyordu. Odanın sağ ve sol duvarına yakın siyah mermer ile kaplı sütunlar vardı. Duvarlarda tablolar ve birçok ışık küresinin yanı sıra ülkenin bayrağı vardı. Nigrumların tek ülkesi Hyalin in bayrağının üzerinde siyah gri ve mavi renk hakimdi. Solonda tam dört tane vardı bu bayraktan. Çok eskiden diğer dört ırkın da bayrağı asılıydı bu salonda. Purpura , Viride , Alba ve Flavum renk ırklarının ülkelerinin bayrakları. Büyük renk savaşı başladığında hepsi kaldırılmıştı. Bir daha asla asılmamak üzere...
Kral Aaron elini kaldırarak odadaki askerlerin çıkmasını emretti. Odada o ve yardımcısı safkan Thomas kalmalıydı yanlızca.
Askerler çıktığında kral yardımcısına döndü."Umarım iyi haberlerle gelmişsindir Thomas"dedi gür ve hoş tınılı sesiyle.
Safkan Thomas'ın içi rahattı. Söyleyeceklerinin kralı memnun edeceğini biliyordu.
"Melez isteğimi yerine getirdi ve zümrüt şehrine geldi. Karşımda hiçbir şansı yoktu. İstediğiniz gibi sessizce bitirdim işini." Dedi thomes sakince. Yaptıkları onu için sıradan bir görevden ibaretti ne de olsa.
Kral hala şüpheci davranıyordu. En ufak bir kanıt bile çok tehlikeliydi.
"Hiç kimseye birşey anlatmadığından eminsin değil mi?" Diye sordu şüphelerini zihninden uzaklaştıracak bir cevap gelmesini umarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SURGERE ~ |Renkler Savaşı 1.Kitap| ጀ
Fantasia✖ TÜM HAKLARI SAKLIDIR. ✖ 23/06/18 yükseliş #5 11/03/18 fantastik #82 |Renkler Savaşı 1.Kitap| Sonunda her şeyimi kaybedeceğimi bildiğim bir yolda durmadan ilerledim. Büyük bir sırrın peşinden koştum. Birçok düşman vardı etrafımda, pek çok dostumun...