•51• ~Tek Taraflı Yargı~ -3. Kısım-

294 42 34
                                    

<><><><><>

İyi okumalar dilerim.

SONSUZSİYAH

<><><><><>

__________

___________

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

___________

Bir savaşı kazanmanın farklı yolları vardır. Her savaş bir değildir. Zaman, mekan, kişiler ve düşünceler değişir ve bu durum savaşın tüm seyrini değiştirir.

İki prensin arasında sessiz bir savaş vardı yıllardır. Tahtın gelecekteki varisi Lukas, en az babası kadar hırslı ve karanlık bir ruha sahip olduğu gibi düşünceleri de bu seyirde gelişiyordu. Kardeşini kendine düşman olarak görmesi de hırsının beraberinde getirdiği karanlık düşüncelerden biriydi yalnızca.

Yıllardır aralarında sessiz bir savaş vardı.

Bu savaşın daha güçsüz ve bu savaşın tarafı değilmiş gibi görünmesine rağmen var olan olayların içinde olan Elliot'tu. Tahtı mı istiyordu? Güçlü olmak mı istiyordu?

Aslında Elliot bu savaşa mecbur olduğu için dahil olmuştu. Hayatta kalmak için karanlığa karışmıştı. Sonrasında ise babasının gerçek yüzünü görmüştü ve artık tamamen abisine karşı bir tavır almıştı.

Abisinin babasından bir farkı yoktu. Elliot, tahta sahip olmak pahasına abisine karşı durmaya kararlıydı.

Abisi kadar güçlü değildi. Babasıyla arası açıktı ve ne yazık ki annesi de ona yardım edemezdi.

Bu yüzden çoğu zaman gizli saklı hareket ediyordu, özellikle de babasının sakladığı sırrın ne olduğunu çözmeye çalışırken.

Az önce yaşananlar tüm bu düşüncesini gölgede bırakmıştı, gizlendiği duvardan birkaç adım uzaklaşıp Noah'a ve yerde yüz üstü bir şekilde yatan askerin yanına yaklaştı.

"Sen ne yaptığını sanıyorsun?"Dedi öfkeyle. "Ben her şeyi gizli tutmaya çalışırken, her şeyi berbat ettin."

Yerdeki askere kısa bir süre gözleri kaydığında öfkesi iyice katlanmıştı. Şimdi onu abisinin elinden hiçbir şey kurtaramazdı. Nasıl gizleyecekti, sonuçta ortada bir ceset vardı artık. Safkanlar kolayca neler olduğunu anlayacaktı... Abisinin eline büyük bir koz vermişti.

SURGERE ~ |Renkler Savaşı 1.Kitap| ጀHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin