•52• ~Tek Taraflı Yargı~ -4. Kısım-

227 21 37
                                    

__________

Merhaba.

İyi okumalar dilerim.
__________

_______

_______

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

_______

Prens Elliot, karşı karşıya kaldığım tüm olaylar içerisinde bir tehtit olarak göremediğim sayılı kişilerden biri olmuştu. Brian başta olmak üzere krala varana kadar pek çok kişiye karşı kendimi tehlikede görmüştüm.

Aslında onu görmezden gelmiştim, bana ve başıma gelen her şeye uzaktı o. Kendi sorunları içinde boğulurken bana da zararı olamayacağını düşünmüştüm.

Şimdi ise bu düşüncem az da olsa sarsılmıştı, şüpheye düşmüştüm. Prens konuşmanın ne kadarını duymuştu? Daha da önemlisi duyduklarından sonra ne yapacaktı.

Benim kim olduğumu öğrenmesinin yanında, kendi annesinin de gizlice neler yaptığına şahit olmuştu. Safkan Donna'nın kaçışı ve onu kaçıran iki safkan... Babasına ihanet ederek kraliçenin emrini yerine getiren bize karşı  henüz herhangi bir hamlede bulunmamıştı.

Noah'ın sözlerinin ardından onu tehlikede olmadığıma inandırmak kolay olmamıştı. Kendini suçlamasına engel olmaya çalışsam da, ne söylersem söyleyeyim işe yaramamıştı.

Sonunda başka bir yol kalmayınca, ona başımdan geçenleri anlatmıştım. Tek amacım onun kendini suçlamasına engel olmaktı. Olanlar üzerinde onun ne bir etkisi ne de bir hatası vardı ama ne yazık ki o bunu göremiyordu.

Kimseye güvenmemek konusundaki düşünceme ters bir şekilde ona güvenmiş ve sırrımı onunla paylaşmıştım. Ondan yana bir zarar göreceğimi zannetmiyordum. Aynı zamanda başımdan geçenleri biriyle paylaşmak bana iyi gelmişti.

Artık eskisi kadar yalnız değildim.

Tek temennim pişmanlık duyacağım bir ihanet ile karşı karşıya kalamamaktı, Noah'ı kaybetmek istemiyordum.

Prens Elliot ile bir an önce konuşmak zorundaydım. Artık durum öyle bir boyuta gelmişti ki hem sular bulanmış hem de benim açımdan hiç olmadığı kadar berrak bir hale gelmişti. Tüm gerçeği bilmek sandığım gibi işimi kolaylaştırmamış aksine her an tedirgin bir halde alacağım bir sonraki nefesi dahi düşünecek hale getirmişti beni.

Mecburen odama döndükten sonra hevanın aydınlanmasını beklemeye başladım. Safkan Damon ile safkan Donna'nın yanına gidişimiz, onu saraydan çıkarmak ve Noah ile yaptığım uzun konuşmadan sonra odamda hevanın kararmasını yaklaşık iki saat boyunca beklemek zorunda kalmıştım.

Sonunda beyaz ışıklar belirdi gökyüzünde, yaklaşık bir dakika sonra da heva masmavi rengi ile sahte gökyüzünü ve litore kıtasını aydınlattı.

SURGERE ~ |Renkler Savaşı 1.Kitap| ጀHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin