•38•~Hızlı Hamle~

312 71 91
                                    


<><><><><><><>

İyi okumalar dilerim.

_sonsuzsiyah_

<><><><><><><><><><>

___________

___________

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

___________

~

Damon saatlerdir genç safkanın uyanmasını bekliyordu. Zaten soğuk olan oda, hevanın kararması ile birlikte iyice soğuyunca, odadaki küçük şömineyi yaktırmıştı. Alevleri izlerken odunların dağıldığını fark etti. Alevlerin de gittikçe  azaldığını görebiliyordu. Dağılan odunları alevlere yaklaştırıp sönmesini engelledi. Oturduğu sandalyede oldukça rahatsızdı.

Donuk bakışlarını  karanlık odayı  biraz olsun ısıtıp, aydınlatan alevlerden çekip pencereye baktı. Heva karanlığa gömüleli bir saat kadar oluyordu. Kalkan tüm gün içinde tuttuğu enerjiyi tamamen tükettiğinde kararıyordu. Her şey kalkana verilen enerjinin miktarında bitiyordu. Safkanların verdiği enerji miktarı her zaman aynıydı. Bu sayede de kalkan her zaman aynı zamanda enerjisini tüketip kararıyordu.

Odada otururken kalkanın üzerindeki beyaz şimşekleri izlemişti. Sadece bir dakika kadar sonra karanlığa gömülen gökyüzü ile birlikte muhteşem olay yine sonlanmıştı. Damon bu olayı izlemeyi severdi. Karanlığa kavuşmayı izlemeyi severdi. Karanlıkla ait olan biriydi, ancak karanlıkla huzur buluyordu. Gerçi bu durum bu gün geçerli değildi. Şu anda hiç olmadığı kadar huzursuzdu. Uzun zamandır hissetmediği kadar kötü hissediyordu.

Gittikçe daha çok artan endişesiyle ağrıyan başı son birkaç saattir ona işkence ediyordu. Bunu hak etmişti. Kendi kendine, bu hatayı bir daha asla tekrar etmemesi gerektiğini hatırlatıp duruyordu.

Eliyle başını ovuşturdu. Ağrısına hiçbir şekilde faydası olmayan bu harekettten sonra kolunu sandalyenin koluna koyup, başını eline yasladı. Gözlerini kapatıp ateşin sesini dinlemeye başladı. Efendisi olanlardan haberi olunca onu öldürebilirdi. Bir türlü bu kirli düşünceden kurtulamıyordu. Damon bu tehlikenin farkındaydı. Asla acıması olmayan efendisinin onu kayırmasını beklemiyordu. Bildiği için de sürekli bunu düşünüyordu.

Efendisinden önce, düşünmesi gereken bir sorunu daha olduğu tam da o anda geldi aklına. Cora uyanınca ona bir sürü soru soracaktı. Kızın kızgın suratıyla, kararlılıkla gerçeği öğrenmeye çalıştığı anı hayal edebiliyordu.

SURGERE ~ |Renkler Savaşı 1.Kitap| ጀHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin