<><><><><><><>
Merhaba.
İyi okumalar dilerim.<><><><><><><>
____________________________
~
Safkan Damon üzerime doğru yürürken ben ona bakmaktan ve geriye doğru gitmekten başka bir şey yapmıyordum. Adımlarını hızlandırdı az sonra bana doğru koşmaya başladı. Yüzündeki ifadesizlik yerini nedense endişeye bırakmıştı.
Geriye doğru bir adım daha attım ve sert bir şeye çarptım. Arkamdakinin bir ağaç olmadığını biliyordum. Geriye çekilip arkamı dönecekken boynuma bir el dolandı. Elin güçlü parmakları boynumu öyle sıkı sarmıştı ki nefesimin kesildiğini hissettim. Kurtulmak için hamle yapacağım sırada karnımda hissettiğim acıyla donup kaldım. O anda beynimi güçlü bir ses doldurdu.
Safkan Damon'un korkuyla,"Cora!..."diye bağıran sesi...
Safkan Damon'un sesine karşılık aralanan dudaklarımdan hiçbir ses çıkmamıştı. Boynumdaki eli çekmek için havaya kaldırdığım elimi karnımın sağ tarafına götürdüm. Saplanan bıçağın soğuk sapına ve üzerindeki ellere dokundum. Çekmek için çabaladım ancak gücüm tükenmişti. Gözlerim kararmaya başladı. Toprağın üzerine düşerken bedenime dolanan eller hissettiğim son şey olmuştu.
~
Damon son anda kızı tutmuş ve yere sert bir şekilde düşmesini engellemişti. Bilinci kapanan kızı korkuyla yere bıraktı. Nabzına bakmak için kızın kıpkırmızı olmuş boynuna uzattı ellerini. Yaşadığına emin olduğunda hiddetle kalktı diz çöktüğü yerden.
Onu yaralayan nigruma,"Sen ne yaptığını sanıyorsun?"diye bağırdı öfkeyle.
Adam ne olduğunu anlamamıştı. Pelerinin başlığını çıkarıp kel başının üzerindeki dövmeleri görünür kıldı.
Kendini savunarak,"Etrafı kollamamı isteyen sizdiniz. Kız sizi izliyordu. Yapmam gerekeni yaptım."dedi.
Adamın gayet sakin bir şekilde açıklama yapması Damon'un sinirlerini iyice gererken aslında onun bir suçu olmadığını biliyordu. Tüm suç Cora'nındı. Nedense her zaman olmaması gereken yerlerde bitiyordu genç safkan.
Ardında duran diğer adam,"Ne önemi var Damon. Melezi uygun bir yerde yakarız. Hançer zehirlidir. Zaten az sonra ölecek."dedi sakince.
Adamın adı Seth'ti. Az önceki konuşmanın gerginliğinin üzerine eklenen bu olay ortamı bir hayli karıştırmıştı. Damon az önce ona sinirle bağıran dostuna baktı, kızın neden bu kadar hızlı şekilde bayıldığını Sergim sözleriyle kavrarken korkuyla konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SURGERE ~ |Renkler Savaşı 1.Kitap| ጀ
Fantasy✖ TÜM HAKLARI SAKLIDIR. ✖ 23/06/18 yükseliş #5 11/03/18 fantastik #82 |Renkler Savaşı 1.Kitap| Sonunda her şeyimi kaybedeceğimi bildiğim bir yolda durmadan ilerledim. Büyük bir sırrın peşinden koştum. Birçok düşman vardı etrafımda, pek çok dostumun...