<><><><><><><><><><><>Yeniden merhaba.
İyi okumalar dilerim.<><><><><><><><><><><>
________________
________________
~
"Brian."
Arkamı döndüğüm anda gördüğüm tek şey koca bir boşluktu. Kaşlarımı çatarak etrafa baktım. Kristal kürelerinin ışığı ile sürekli aydınlatılan binanın her bir köşesini inceledim. Burada yalnızdım. Benden başka hiç kimse yoktu.
Deliriyor olmalıydım. Var olmayan sesler duymaya başlamamın başka bir açıklaması olamazdı. Bunca zaman akıl sağlığımı koruyabildiğime şaşırmalıydım aslında. Gözlerimi kapattım. Kendimi sakinleştirmeye çalıştıkça hızlı kalp atışlarım beynimde daha çok yer ediniyordu kendine.
Brian ölmüştü. O gitmişti ve asla geriye dönmeyecekti. Benim bir an önce bunu kabullenmem gerekiyordu. Vicdanımın bir an önce beni rahat bırakması gerekiyordu.
Hâlâ kendimi suçluyordum. Hala onu hatırlıyor olmamın tek sebebi bu olmalıydı. Safkan Andrew'in ölümünün ardından onun sesini duymak da ayrıca kötü hissetme neden oldu. Onu hatırlamak istemezken bir anda tek düşündüğüm yeniden Brian olmuştu. Onun sesini duymak bana hiç iyi gelmemişti.
Gözlerimi açtım. Yorgun gözlerim bu ani hareketimle hafifçe yanmıştı. Sulanan gözlerim kısa süre sonra eski haline geldiğinde karşımda, az önce karşı karşıya kaldığım boşluğa baktım bir süre.
Sanki biri beni izliyordu.
~Sanki onu izlediğimi görüyordu.
Uzun sayılabilecek bir zamandır görmek istediğim mavi gözler şimdi tam karşımda bana bakıyordu. Üzerindeki siyah pelerin kızıl saçlarını tamamen örtmüştü. Simsiyah sade kıyafetleri ve pelerini içerisinde mavi gözleri kendini parlayarak belli ediyordu. Yüzü bembeyazdı.
Normalden de solgun ve oldukça yorgun görünüyordu. Cora'yı bu halde görmek beni oldukça üzmüştü. Onunla konuşmak istiyordum. Ona destek olmak, her zaman yanında olduğunu söylemek istiyordum. Onun yanında olmak istiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SURGERE ~ |Renkler Savaşı 1.Kitap| ጀ
Fantasi✖ TÜM HAKLARI SAKLIDIR. ✖ 23/06/18 yükseliş #5 11/03/18 fantastik #82 |Renkler Savaşı 1.Kitap| Sonunda her şeyimi kaybedeceğimi bildiğim bir yolda durmadan ilerledim. Büyük bir sırrın peşinden koştum. Birçok düşman vardı etrafımda, pek çok dostumun...