EIGHT

4.8K 285 8
                                    

Přišli jsme před dveře, kde se nachází informace propojené s ředitelnou. Zaťukala jsem a všichni tři jsme vešli dovnitř.

"Dobrý den." Usmála jsem se na postarší paní s brýlemi na nose za vysokým pultem s cedulí informace.

"Přejete si?" Usmála se.

"Ano, Debbie a Aiden Hayley. Jsou tu noví." Přišla jsem blíž a opřela se o pultík s těmi dvěma za zády.

"Ano, mám je tady." Zvedla hlavu od papírů a zadívala se na ty dva. "Debbie Hayley chodí do 1.ročníku k profesorce Deen a pan Aiden do 2. ročníku k profesorce Slaym." Usmála se na ně a brýle si nasadila víc na nos, protože jí sklouzly.

"Slečno..." Podívala se na mě.

"Gomez. Christina Gomez."

"Slečno Gomez, můžete jim ukázat třídy? Slečna Hayley chodí s vámi, s tím nebude problém a bratr do druhého patra dveře 33." Usmála se.

"Jistě."

"Ještě si zajděte k řediteli pro klíče od skříňek a rozvrhy.

"Samozřejmě." Usmál se Aiden. "Děkujeme." Otočil se a s Debb v zády se vydal ke dveřím, které vedly k řediteli.

"Počkám na vás." Usmála jsem se. Debbie se jen otočila, úsměv mi opětovala a lehce kývla. Hned na to zmizeli v těch dveřích. Sedla jsem si na jednu z modrých židlí u stěny a pohledem těkala po místnosti, když se otevřely dveře do chodby a dovnitř vletěla dívka s plnou náručí papírů.

"Proboha Alice! Vždyť ti to vypadne." Vstala ze židle ta milá paní. Chtěla se k ní rozejít, ale ta dívka upadla a papíry se rozletěly po podlaze. Vstala jsem ze židle a rozhodla se jí pomoct. Podala jsem jí ruku, ale když vstávala, podklouzla jí noha na jednom z rozházených papírů a spadla znova při čemž mě vzala s sebou. Seděly jsme vedle sebe na podlaze, okolo byly papíry a já se rozesmála. Ta dívka na mě koukala jako na úplného blázna, ale pak se také začala smát. Pomalu jsem se zvedala a ta dívka se mnou. Sesbíraly jsme všechny papíry co se válely na zemi.

"Tady máš." Podala jsem jí poslední hromádku papírů do rukou.

"Děkuju. Mimochodem, jmenuju se Alice. Alice Allen."

"Christina. Christina Gomez." usmála jsem se. "Co to vůbec máš?"

"Ále, jen nějaké papíry které tady Bethy potřebovala." Kývla hlavou směrem k paní za pultem. Trochu mě zaskočilo, že jí tykala. Ale asi se znají.

"Aha." Pokývala jsem hlavou na znamení že chápu. Vtom se otevřely dveře od ředitelovy kanceláře a v nich se objevili dvě mě moc dobře známé postavy.

"Už můžeme." Usmála se Debb.

"Jasně." Otočila jsem se ještě na Alice.

"Kam chodíš do třídy?" Zeptala jsem se.

"Druhák."

"Nechodíš k profesorce Slaym?"

"Chodím."

"Oh, tady Aiden tam teď přestupuje. Myslíš, že bys ho tam mohla dovést?"

"Jasně. Ráda." Usmála se na mě a pak na Aidena.

"Tak děkuju. A teď pojďme." Otočila jsem se na Debbie. Všichni čtyři jsme vyšli z kanceláře a pokračovali každý svým směrem. Nejprve jsem Debbie ukázala skříňku a pak jsme šly do třídy. Přišly jsme o čtvrt hodiny později. Zrovna byla anglická literatura.

"Promiňte, ale ukazovala jsem nové studentce školu." Usmála jsem se na paní Deen. Byla to žena ve středních letech, s medovými vlasy a brýlemi. Vždycky chodila elegantně oblečená.

"V pořádku slečno Gomez. Běžte se posadit a vy slečno..."

"Hayley. Debbie Hayley." Vstoupila nesměle Debb do našeho hovoru. Pohladila jsem jí s úsměvem po paži a šla do své lavice. Třetí u okna. Tak akorát ve předu i v zadu.

"Tak pojďte slečno Hayley. Řekněte nám něco o sobě." Debbie se postavila doprostřed před třídu a začala nesměle povídat. Když už toho řekla dost, posadila se za mnou. 

První hodina utekla jako voda a teď je biologie.

STAY✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat