TWENTY-EIGHT

3.6K 239 24
                                    

Jeli jsme po opuštěné silnice směrem z města. Vítr mi čechral vlasy a i přes ten první pocit, že se něco stane, přes ty obavy jsem si to užívala. Myslím, že začnu taky jezdit. Ne, to byl vtip. Jeli jsme na silnici podél lesa. Bylo to celkem strašidelné, ale zároveň příjemné. Jeli jsme pořád do kopce. Vážně jsem si to užívala. Adrenalin mi proudil žilami a já se nemohla ani pořádně nadechnout, jak se mi to líbilo.

"Pusť se." Zakřičel Dylan ze předu.

"Cože?! Ani náhodou!" Odvětila jsem mu hlasitě, aby mě slyšel.

"Jen to udělej!" Jeho slova se mi dostala do hlavy. Jeho slova mi dodávala odvahu. Pomalu jsem se pouštěla a zvedala ruce nad hlavu. Bylo to dokonalé! Zakřičela jsem z plných plic. Nic se tomuhle pocitu nevyrovnalo. Cítila jsem se volná. Svobodná. Uslyšela jsem Dylanův smích. Taky jsem se zasmála, ale ruce jsem nechala pořád ve vzduchu. Nohama jsem se zapřela co nejvíc, protože i přes ten krásný pocit a prázdno v hlavě jsem nechtěla skončit na silnici. Už jsem toho měla dost, takže jsem se zase chytla Dylana. Jeli jsme ještě pár minut, tentokrát ale z kopce, směrem do vedlejšího města. Vjeli jsme tam a já nemohla spustit oči z všudy přítomných světel a lidí. Dojeli jsme na pláž, odkud se ozývala hlasitá hudba.

"Jsme tady." Usmál se Dylan a sundal si helmu. Udělala jsem tak taky a okouzleně se podívala směrem na pláž. Bylo tam postavené jeviště, na kterém už někdo hrál.

"Jdeme?" Zeptal se a nabídl mi ruku, kterou jsem přijala. Došli jsme na pláž a dostali se do davu mladých lidí, kteří se zřejmě dobře bavili. Není divu. DJ hrál největší hity které se hodili do začínajícího léta a lidé okolo si to vážně užívali. Někteří byli u baru, pili, smáli se, jiní tancovali pod podiem a ti víc střelení byli v moři. Musela jsem se nad tím zasmát.

"Dáš si něco k pití?" Zakřičel Dylan, abych ho přes tu hlasitou hudbu slyšela. Jen jsem přikývla a společně, ruku v ruce se rozešli k baru. Sedli jsme si na vysoké stoličky přímo u pultu a za chvíli před námi přistály dva drinky, které Dylan objednal. Nevěděla jsem co to je a chvíli si to jen prohlížela, pak jsem ale uslyšela Dylanův smích.

"Co je?" Zeptala jsem se nechápavě.

"Napij se. Neboj, nic otrávenýho to není." Mrknul na mě a dál se dusil smíchy. Jen jsem protočila očima a poslechla ho. Trochu jsem si cucla, ale musím uznat, že to bylo sakra dobrý. Na jazyku se mi rozlévala nasládlá chuť.

"Jdeš si zatancovat?" Zeptal se mě.

"Ale jo." Usmála jsem se, pití si vzala s sebou a vydali jsme se pod podium. Chvíli jsme jen tak tancovali, pak ale přišla jedna z mých oblíbených písní.

"Tuhle miluju!" Zakřičela jsem na Dylana a drink dala stranou. Překážel by mi. Začala jsem tancovat, co nejlépe jsem uměla. Tahle písnička je dokonalá.

"Wicked wicked wonderland, it's like crossing the Rio Grande..." Přišel refrén a já jsem začala zpívat. Dylan mě pobaveně pozoroval a zpíval se mnou. Moc jsme si to užívali. Písnička dohrála a začaly hrát další skvělé songy, jako Would I Lie To You, The Ocean, nebo třeba Selfie. Znám hodně písniček a většina z nich se mi vážně líbí.

"Co si jít zaplavat?" Řekl někdo blízko mého ucha a já se otočila na Dylana, který mě držel okolo pasu a vyzývavě se na mě koukal. Chvilku jsem váhala. Bude to přeci studené.

"Vždyť ta voda bude ledová!" Namítala jsem.

"Pojď to zkusit." Mrknul na mě a už mě táhnul do vody. Tohle bude vážně zajímavé. Opatrně jsem dala jednu nohu do vody a....nebylo to zas tak chladné, jak jsem si myslela. Vlezla jsem tam po kolena a stála. Dylan si sundal tričko a jen v kraťasech tam vběhnul. Smála jsem se, ale to jsem neměla dělat, protože jsem si nevšimla jeho postavy, nebezpečně se přibližujíc ke mně. Můj výkřik se ozval prostorem, když mě Dylan shodil do vody.

"Jsi idiot?!" Křičela jsem na něj. On se ale začala smát. Byla jsem celá mokrá. Začala jsem na něj cákat vodu a on spadnul za mnou. Nedalo mi to a taky jsem se začala smát. Seděli jsme tam ve vodě a smáli se. Takhle to vypadá hodně divně, ale byl to jeden z nejkrásnějších večerů v mém životě.


STAY✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat