58. Část

4.2K 274 7
                                    

Holka kruci drž se, přeci tu nezačneš brečet jak malé dítě, které nedostane Lízatko. Je to jenom kluk, jenom debilní kluk, který tě nikdy nezajímal a zajímat po tomhle už nebude.

"Hej Angee, jdeš?" Křikl na mě Marcus a já rychle zamrkala, až jedna slza vyklouzla na povrch. Vlasy jsem si schodila do obličeje a rychle setřela mokrou cestičku i se slzou.
Rozešla jsem se směrem k němu a rovnou zamířila na své místo hned za Marcusem.

"Taky se tak netěšíš na literku?" Zabrblal unuděně a já se musela jemně usmát.

"Těším se." Prohlásila jsem, abych nemusela myslet na toho blbce a zamyslela se konečně už na něco jiného.

"Tak to jsi první od koho to slyším. To je určitě Gillbertem viď?" Mrkl na mě a já ho musela praštit to ramene.

"Blbečku." Zasmála jsem se a ruce si naštvaně skřížila na prsou.

"Páni." Dal si ruku před pusu a já nechápala, co se stalo.

"Co se děje?" Začala jsem se otáčet na všechny strany a hledala příčinu, proč se takto tváří.

"Ty jsi řekla sprosté slovo." Znovu zalapal po dechu a já se musela znovu zasmát.

"Jsi fakt vtipný." Udělala jsem ironický úsměv a podívala se na schodiště, kde kráčel Harry a za nim cupitala ta jeho nanynka,která bude zachvíli zklamaná, jako asi každá. I jako já ?
Myslím, že ano.
Harry pomalu kráčel a když mě zahlédl, rty dal do malého úsměvu. Jako vážně? On se na mě usmál? Naprď si Stylesi.
Pohled jsem okamžitě přesunula jinam a snažila se ho vymazat ze své hlavy.


"Ještě, že už je konec." Povzdychl si opět unuděně Marcus a já do něj trochu stačila.

"Hej, co děláš." Zasmál se a opět mě rychle doběhl.

"Dneska si furt na něco stěžuješ. Myslela jsem, že do tebe strčím, dáš si hlavou o skříňky a spadne na tebe celý strop a tobě se třeba rozsvítí." Nevinně jsem se na něj Usmála.

"Vtipná jako vždy." Hlasitě se zasmál a pak jsme se došourali na další hodinu.

***
Konečně je po škole. Na chodbách jsem se Harrymu snažila vyhýbat, i když vím, že by zamnou stejně nešel.

"Jdeš s námi na kafe?" Zeptala se mě Kim a já smutně zakývala hlavou.

"Musím jít za bráchou." Sklopila jsem pohled a ona se na mě Usmála.

"Dobře, ale zítra už půjdeme." Drkla do mě a já se musela zasmát.

"To si piš." Obejmula jsem ji a pak se vydala k Mikeovi.

"Kurva, můžeš už zastavit." Uslyšela jsem křik a moc dobře jsem věděla komu tenhle naštvaný hlas patřil.

Neohlížela jsem se dozadu a akorát přidala na svém kroku, abych se ztratila někde v úzkých uličkách.
Ale to se mi nepovedlo, jelikož mě někdo silně Chytl za ruku a škubl semnou až jsem sykla od bolesti.

"Pusť, bolí to." Křikla jsem na něj, ale s nim to ani nehlo.

Dangerous and Unfathomable Kde žijí příběhy. Začni objevovat