67. Část

4.3K 250 6
                                    

"Musíme jít." Slezla jsem z něj dolu a on jen naštvaně zavrčel. Trochu jsem se Usmála a vylezla ven z auta.

"Počkej večer." Oblízl si své rty a já si ten svůj spodní skousla. Proč je tak sexy.

Harry zamkl auto a přešel ke mně. Podívala jsem se do jeho oči a musela se zase usmát.
Přitáhl si mě blíže k sobě a ruce obmotal kolem mého krku.

"Proč se tak usmíváš." Zeptal se a ukázal mi tak jeho krásné ďolíčky, které jsem dnes poprvé u něj viděla.

"Nevím." Zasmála jsem se a hlavu schovala do jeho hrudi.

"Měli by jsme jít." Ruku přehodil přes mé rameno a já si začala všímat, jak už se za námi lidi otáčí.
Angee nevšímej si jich. Procházeli jsme chodbou a půlka těch lidi se na nás musela otočit.

"Harry?" Uslyšela jsem za sebou dívčí hlas, jak vola jeho jméno. Sundal ruku z mého ramene a oba jsme se zatím hláskem otočili.

"Neozval ses." Udělala na něj ta dívka smutný pohled a chtěla ho nejspíš políbit, dokud ji Harry neodstrčil. Ještě, že to udělal, protože jsem cítila, jak se mi zrychleně zvedá hrudník.

"Říkal jsem ti, že z toho nic nebude už asi čtrnáct dni zpátky. A ty nevidíš, že tu mám teď svou přítelkyni?" Chytl mě za ruku a já nevěděla co říct.

"Ale já.." začala mluvit a já si mohla všimnout, jak de ji klepal hlas.

"Odpal." Prskl po ni Harry a mně ji začalo být líto. Vím, že bych měla být ráda, že se takhle zachoval, ale pořad je to dívka a já také. Máme obě dvě city a všechny dívky jsou křehké a takhle se s nimi zacházet nemá.

"Nemusel si být tak ošklivý." Skřížila jsem si ruce na prsou a trochu vyšpulila svůj ret.

"Ale no tak zlato, přeci si nebudeme kazit den nějakou holkou." Usmál se a věnoval mi letmý polibek do vlasů.

Došli jsme před mou třídu a s Harrym se rozloučili, jelikož máme každý hodinu jinde. Z dálky jsem viděla Kim a tak jsem na ni čekala.

"Ahoj." Usmála jsem se na ni a chtěla ji obejmout, jenže ona odstoupila a chytla mě za ruku. Táhla mě k dívčím záchodům, kde hned zavřela a Opřela se o dveře.

"Ty máš něco se Stylesem?" Vyprskla hned na mě a já na ní koukala s udiveným výrazem.

"No vlastně ano." Sklopila jsem pohled a čekala jaká reakce přijde teď.

"Musíš ho nechat dokud je ještě čas." Řekla a já na ni vyvalila oči. Čekala jsem jakoukoli reakci, ale tohle opravdu ne.

"Proč mi tohle říkáš? Myslela jsem, že jako kamarádka mě pochopíš a budeš stát při mně." Bylo mi líto, že mi to řekla zrovna Kim, jelikož ji mám opravdu ráda.

"Právě protože tě mám ráda, tak ti to říkám." Spustila na mě už ošklivým tónem. Nechápala jsem její reakci.

"Ale on není takový jaký si myslíš, že je." Zvýšila jsem hlas už taky a nenechala po sobě štěkat.

"Holky jste tam?" Uslyšela jsem za dveřmi Dany hlas a Kim hned zpozornila.

"Neříkám to kvůli tomu jaký je, ale dej od něj ruce hodně daleko, než přijde ta kudla do zad, kterou bys nečekala." Pošeptala a hned na to otevřela dveře, kde už stála vysmátá Dany.

"Co tu řešíte, že koukáte, jakoby vám uletěly včely." Zasmála se a přišla mě obejmout.

"Řešili jsme ten test, jak jsme psali z matiky. Hele musím běžet, jdu si ještě něco zařídit. Angee sejdem se na hodině." Hodila po mně pohledem ať mlčim a já byla úplně zmatená.

"Co jsi přeskočilo?" Ukázala na ni nechápavým pohledem a já jen kývla hlavou, že netuším.

"Musím jít, pak se uvidíme." Usmála jsem se na ni a zmizela pryč z dívčích záchodů.

Proč mi to říkala a co tím sakra myslela? A už vůbec nevím, proč ti nemohla vědět Dany.

Dangerous and Unfathomable Kde žijí příběhy. Začni objevovat