39. Část

4.4K 279 3
                                    

Sedím na obrubníku v úplné tmě a docela i podělaná strachy.
Až, když jsem uslyšela motor auta jsem se přestala bát.
Celou dobu jsem přemýšlela, co vlastně Dany řeknu a jak ji to vůbec řeknu.
Myslíte, že jsem k něčemu dospěla? Ani náhodou. Prostě se to nějak uskuteční.

Zastavila přímo u mě a já naskočila do auta na místo spolujezdce. Měla tu příjemně zatopeno a já byla ráda, jelikož mi začínala být už pořádná zima.

"Děkuji, že jsi pro mě přijela." Snažila jsem se na ni usmát s děkovným pohledem.

"To je úplná maličkost. Víš jak jsem se o tebe bála?" Pověděla a věnovala se cestě před námi.

"Omlouvám se." Sklopila jsem svůj zrak k zemi a zkroutila svá ústa.

"Myslím, že ti to prominu." Usmála se a šťouchla mě prstem do ramene, nacož jsme se začaly obě smát.

"Teď mi spíš řekni, co jsi dělala kruci u Stylese. Doufám, že jste spolu to." Začala se divně tvářit a já hned věděla, co tím myslí.

"Ne. Pane bože, jak sis to mohla vůbec myslet?" Vyhrkla jsem a oči zabodla na ni.

"Já nevím, všichni znají Harryho. A když u něj je nějaká holka, tak to vždycky dopadne tak jak jsem řekla." Pověděla klidným hlasem a já ji musela dát za pravdu.

"Ano, ale semnou to tak nebylo. Když jsme utíkali, zasekla jsem se o plot a Harry mi pomohl." Vzpoměla jsem si, jak mě uchopil za ruku a hodil mě na záda.

"To stále nevysvětluje proč jsi byla u něj." Zasmála se.

"No poranila jsem si nohu a on mě vzal k němu, že mi to ošetří." Sklopila jsem pohled a představila si tu chvíli, kdy mi pečlivě obmotával obvaz kolem pohmožděné nohy.

"Harry? Náš Harry Styles?" Zeptala se s udivením v hlase.

"Ano." Kývla jsem hlavou a čekala, co poví dál.

"Tak to jsem teda z toho úplně mimo. Tohle Harry nedělá." Pohlédla na mě s divným výrazem a já to už nadále ignorovala.

***
Dany odjela domu, jelikož už je dost pozdě. Domluvily jsme se, že mě ráno vyzvedne u mě doma a půjdeme rovnou do školy.
V koupelně jsem svlékla své oblečení a vlezla si do sprchového koutu, kde jsem ne sebe nechala stékat horké kapky vody.
Ze sprchy se mi moc nechtělo ven, ale ráno je škola a já se musím alespoň trochu vyspat.
Převlékla jsem se do věci na spaní, vyčistila si zuby a odkráčela jsem do své veliké postele.
Nastavila jsem si budíka a zachumlala se do huňatých peřin, které zahřívaly mé tělo.
Už jsem upadala do příjemného spaní, ale přerušil to zvuk příchozí sms.
Chvíli jsem přemýšlela, jestli se podívám, kdo píše. Nechtěla jsem se zvedat, ale zase co když to bude něco důležitého.
Popadla jsem telefon z nočního stolku a podívala se, kdo píše.
Neznáme číslo.

"Dorazila jsi domu? Sorry, že otravuju. Jen prostě jsi doma kurva? Harry."  Dočetla jsem sms a přelouskávala si ji asi tak dvakrát znovu.

Dangerous and Unfathomable Kde žijí příběhy. Začni objevovat