Zalezla jsem do světle modré kabinky a začala ze sebe svlékat oblečení a pak nandavat plavky. Vše jsem si dala do tašky a vyšla ven, kde už stál Harry s tím chlapíkem kterému dával peníze. Bože, on je tak sexy. Má na sobě černé šortkové plavky a jeho kučeravý rozcuch tomu dodává větší šmrnc.
A tenhle kluk je jenom můj.Rozešla jsem se k němu a hned na mě spadly dva páry očí. Harry mě prolétl od shora dolu a pak se usmál. Za pas si mě přitáhl k sobě a líbl mě do vlasů.
"Připravená?" Zeptal se a ukázal směrem na vodu. Jen jsem nasadila svůj výrazný úsměv.
"Jako nikdy." Dala jsem mu pusu a pak jsme se od sebe oba dva odtáhli.
"Užijte si jízdu." Popřál s úsměvem starší pán a odešel.
S Harrym jsme se rozešli hned k prvnímu skútru, byl žluto černý a já do sebe dostávala adrenalin.
Usedli jsme na něj a Harry hned nastartoval."Pevně se drž ať tě neztratím." Zasmál se a já se pevněji chytla kolem jeho pasu.
Pomalu jsme se rozjeli od břehu a pak už jsme jen prudce vyjeli.
Vítr nám vlál do obličeje a já se musela začít smát.
Každou vlnu Harry vzal a já musím říct, že mám pěkně naraženej zadek."Pojď řídit ty." Na nic nečekal a posadil mě před sebe. Vykulila jsem oči a začala kývat hlavou ze strany na stranu. Vím, jak rychle to teď jelo a to mám řídit já?
"Dělej, máš tu jen páčku na rychlost. Pustíš a on zastaví." Křikl a já se tedy rozhodla, že to zkusím. Pomalu jsem začala brát na rychlosti a po chvíli po vodě jezdila, jak drak.
Najela jsem na velikou vlnu a rozhodla se, že to zkusím jak Harry. Rozjela jsem se a veliký skok ve mně vyvolal nabušený pocit. Blíží se další vlna a já zopakovala svůj předchozí úkon.
Ale ruce kolem mě už nebyly. Dala jsem ruku s páčky a vystrašeným pohledem vyhledávala Harryho.
Nikde nikdo."Harry." Křikla jsem a kmytala hlavou po vodě.
Najednou se skútr zhloupl a seděl zamnou."Bála si se?" Pošeptal mi do ucha a skousl ušní lalůček.
"Blbče." Plácla jsem ho po rameni a oddechla si, že je v pořádku. Kolikrát jsem četla články, kde jeden uletěl ze skútru a zlomil si třeba ruku.
"Bylo to dost hustý." Hlasitě se zasmál a já jen zavrtěla hlavou ze strany na stranu.
S Harrym jsme jezdili na skútru asi tak dvě hodiny dohromady a pak s autem přejeli do jedné blízké restaurace od Mikeova domu.
Právě jsem dojedla své jídlo a čekala na Harryho než se vrátí ze záchodu.
Trvalo to docela dlouho a mně se začalo chtít na malou. Odsunula jsem židli a vydala se do chodbičky, kam ukazovala šipka na toalety.
Zasekla jsem se za rohem, kde jsem slyšela Harryho a tý krávy Belly hlas."Já tu sázku ruším chápeš?" Harryho hlas byl naštvaný.
"Jsi srab Stylesi." Vykoukla jsem zpoza rohu a odkašlala si. Okamžitě se na mě přemístily jejich pohledy. Belly byl vítězný a Harryho zaražený a zklamaný.
ČTEŠ
Dangerous and Unfathomable
Fanfic#1. misto FanFikce# Můj život, úplná katastrofa. Chování mého otce přesahovalo snad přes všechny hranice. Dívka, která doma chodí pouze ustrojená a pěkně načesaná. Ano, tohle jsem přesně já. Alkohol, kluby nebo snad drogy? Ne. Tohle se v mém živ...