83. Část

3.7K 248 7
                                    

Chyběl mi krok od ní a já se zastavila. Nikdy v životě jsem se neprala a neměla s nikým problém, ale teď je tu ona a ona je kurva veliký problém. Cítila jsem, jak alkohol podpořil můj vztek a já cítila, jak se mým tělem žene šílený adrenalin.

"O co ti jde?" Zavrcěla jsem skrz zuby a ruce měla zaťaté v pěsti. Ona si skřížila ruce na prsou a ještě si stačila prohrábnout vlasy. Vypadala opravdu klidně a to mě vytáčelo mnohem víc.

"O co mi jde? O hovno, jen se mi tu pleteš do zelí." Zasmála se a mně silně docházela trpělivost. Ona se mi bude ještě tlemit do ksichtu?

"Do jakého zelí?" Znovu jsem zavrcěla a ona udělala krok ke mně. Moje tělo se naplo a já cítila, jak už to dlouho nevydržím.

"Bereš mi Harry a to já jen tak nenechám. Jsi Nicka a pořadná nula. Nic si nedokázala. Pomalu ani nevíš, co to je alkohol a sex." Šeptala mi do ucha a já myslela, že ji vyrvu jazyk z pusy.

"Nikdy už na mě nemluv a nepřibližuj se ke mně takhle blízko. Smrdí ti z huby." Prskla jsem po ní a ona se mi opět vysmála do obličeje.

"Krávo. Raději si vem tu svou kamarádku a jděte si hrát s panenka, protože já dneska opíchám i Nialla. Otočila se na Kim a já viděla, jak Kim začala dělat kroky k nám, ale to jsem se natáhla a skočila po ní.
Obě jsme tvrdě dopadly na zem a já se rychle vzpamatovala a začala ji mlátit do obličeje a ona mě tahala za vlasy, křičela na mě ať toho nechám, ale já byla myšlenkama úplně jinde. Nesnáším, když nekdo tahá za vlasy.
Vůbec jsem nevnímala hlasy řvoucí okolo mě, aby jsme toho nechaly.
Kopla mě do břicha a hned se na mě přehoupla, jedna rána mi přilétla do obličeje a na to hned druhá, musím říct, že má docela ránu. To už jsem, ale chytla rapla. Zvedla jsem koleno a vrazila ji ho do zad, neudržela rovnováhu tak, že spadla a já už měla opět svou kontrolu. Začala jsem ji hned sázet rány do obličeje a šlo vidět, že ona už nemůže. Snažila se mě opět chytit za vlasy, ale to už jsem ji nenechala.

Najednou mě silně někdo odtáhl a já se mu kroutila a řvala, aby mě pustil.

"Angee, kašly už na ni." Kim mě táhla někam pryč a já svůj pohled nezpouštěla z ní.
Nějaké holky ji začaly zvedat a já si všimla, že ji z nosu teče krev. Zasloužila si víc, až teď jsem si všimla toho hloučku lidi, co bylo okolo nás.
Došly jsme do s Kim do koupelny a já se posadila na vanu.

"Kruci holka, kde se to v tobě vzalo?" Stoupla si naproti mě a měla pěkně udivený výraz v obličeji. Vyndala ze skříňky lékárničku a začala mi čistit obličej.

"Já vůbec nevím. Ale měla moc veliké kecy." Řekla jsem a trochu sebou cukla, když mi dala desinfekci k puse. Hrozně to štíplo a já zavřela oči.

"Promiň." Poseptala a já se na ni Usmála. Tenhle večer jsem si takhle nepředstavovala.

"Pěkně jsi ji zdevastovala." Zasmála se, když uklízela lékarničku zpět do skříňky.

"Akorát by mě zajímalo, kde je Harry s klukama." Řekla, když jsme vycházely z koupelny.

"Jo, to by mě taky zajímalo." Pověděla jsem a kráčela dolu pomalu ze schodů.

Dangerous and Unfathomable Kde žijí příběhy. Začni objevovat