"Proč se mi kurva vyhýbáš?" Prskl po mně hnusným hlasem a já snad myslela, že si ze mě dělá srandu a jsou tu někde nastražený kamery a já jsem v nějakém pořadu.
"Harry děláš si teď legraci, že ano?" Vytrhla jsem svou ruku z jeho pevného sevření a trochu se ironicky zasmála.
Bylo to těžké, jelikož mě bolí to, že jsem si myslela, že možná mě má rád. Smůla Angelo."Vypadám doprdele na to?" Křikl znovu po mně a mně se nahrnuly slzy do očí. Vzpomněla jsem si na svého otce, jak na mě takhle křičel a pak mě uhodil.
"Víš co Harry? Strč si všechny ty levný holky třeba do prdele a mě nech už na vždycky na pokoji. Nepiš mi, nevolej mi a už mě nevyhledávej. Na chodbách mě ignoruj. A na ulici dělej, že se neznáme. Sbohem."
"Angee, počkej." Uslyšela jsem za sebou jeho chraplavý hlas, ale to už jsem utíkala, co mi nohy stačily k Mikeovi. Jeho hlas, jak na mě volá jsem zaslechla ještě tak dvakrát, ale běžela jsem dál.
Když jsem byla skoro u Mike, sedla jsem si v parku na lavičku a nechala své slzy naprosto volnému přístupu.
Proč já? Nikdy v životě jsem nic nesměla, nikdy jsem nikoho nepotkala, nikoho jako je on. Mnoho kluků prošla před mým pohledem, ale on byl něco jiného. On si i přes mou nenávist k chlapům našel to místo, do kterého jsem nikdy nikoho nepustila. On jediný na mě mohl sáhnout, mohl slyšet mé srdce, když byl v mé blízkosti pouze on. Mohl vidět to, jak jsem z něj byla pokaždé tolika nervózní. To on viděl, co jeho přítomnost semnou děla. Ale nevážil si toho, on mi udělal to co ostatním dívkám. A co jsem čekala? Asi, že já budu ta, která ho změní l. Řekla jsem si, že ho poznám ať to bolí, co to bolí. Ale tohle už mě hrozně moc ničí. Nevím, co mám dělat. Utápím se sama v parku ve svých slzách a zkurvených emocí, které mě stále dopadají.Jsem hloupá, jsem naivní. Protože já jsem se do Harryho Stylese zamilovala.
Tak tady máte ten díl navíc. Dobrou noc broučci.
ČTEŠ
Dangerous and Unfathomable
Fanfiction#1. misto FanFikce# Můj život, úplná katastrofa. Chování mého otce přesahovalo snad přes všechny hranice. Dívka, která doma chodí pouze ustrojená a pěkně načesaná. Ano, tohle jsem přesně já. Alkohol, kluby nebo snad drogy? Ne. Tohle se v mém živ...