41. Část

4.4K 257 9
                                    

Vůbec jsem nevěděla, co jako dělá. Snažila jsem se vytrhnout svou ruku z jeho sevření, ale nepovedlo se. Jeho stisk byl opravdu silný a mohu říci, že to i trochu bolelo.

"Co to děláš? Pusť mě." Prskla jsem po něm nepříjemným hlasem. Jsem na něj naštvaná. Je to tím, že se po něm plazila ta holka? Je to mou žárlivostí? Angee. Harry si může dělat co chce kurva.

"Ty jsi od včera u sebe neměla telefon kurva?" Řekl nepříjemným hlasem. Udělala jsem chybu, podívala jsem se do jeho očí, ale něco nebylo v pořádku. Nebyla to ta krásná zelená barva. Tahle byla o něco tmavší. Byl v nich vztek, veliký vztek.

"To tě nemusí zajímat." Znovu jsem po něm prskla hnusným tónem.

"Kurva nemluv takhle semnou." Stisk zesílil a já sykla od bolesti.

"Proč jsi mi psal?" Uvolnila jsem hlas a vyčkávala na jeho odpověď.

"Protože jsem kretén a ty se teď chováš jak největší kráva." Trhl mi s rukou, když ji pouštěl a odflusl na zem.

"Já jako kráva? Vzpamatuj se." Křikla jsem na něj, ale jako odpověď mi byl vztyčenej prostředníček.

Harry zmizel v davu a já byla naštvaná. Všechno se ve mně vařilo a já měla chuť někoho zabít.
Kráva? To si dělá srandu. To on se chová jak narušenej člověk, který se chová každou hodinu jinak. To on po sobě nechává plazit se všechny.
Hajzl, nesnáším ho.
Rozešla jsem se na další hodinu a mohu říct, že moje nálada byla pěkně na nic.

"Kde jsi byla tak dlouho?" Zeptal se Marcus, jakmile jsem k němu usedla do lavice.

"Byla jsem ještě na záchodě." Usmála jsem se vynuceně a v tu chvíli přišla do třídy matikářka.

"Není ti něco? Připadáš mi nějaká naštvaná." Zkroutil ústa a prohlížel si můj obličej.

"Ne, jen jsem asi unavená." Otevřela jsem sešit a rukou si podložila hlavu.

***
"Slečno Fox?" Uslyšela jsem hlas své učitelky.

"Ano?" Narovnala jsem se a věnovala ji svou pozornost.

"Laskavě mi nespěte v hodině." Prskla po mně.
Vůbec jsem si neuvědomila, že jsem usnula. Jestli to poběží říct děkanovi, tak mě můj otec vlastnoručně uškrtí.

Hodina matematiky skončila a já vyšla ven ze třídy. Opřela jsem se o sloup a čekala než vyjde Marcus, který ještě něco řeší s učitelkou.
Porozhlédla jsem se po chodbě a zahlédla Harryho, jak se líbá s dívkou,kterou jsem ještě ani neviděla. Pane bože, měla jazyk skoro až v jeho krku. Je mi z toho špatně.
Ani jsem si toho nevšimla a Harry mě propaloval pohledem. Protočila jsem očima a odešla pryč. Marcus mě dožene. Nemám náladu se na to koukat. Vím, že mi to může být jedno, ale prostě nějak nejde, abych to neřešila.

Seru na tebe Harolde.

Dneska to ve škole vůbec neutíkalo. Vyšla jsem ven z téhle odporné budovy a rozešla se rovnou domu.

"Hej, Angee." Ozval se zamnou hlas Dany a Kim.

Zastavila jsem a otočila se na ně.

"Jdeme na to kafe přeci." Zasmála se Dany a chytla mě kolem ramen.

"Holky omlouvám se,ale není mi moc dobře." Nasadila jsem divnej výraz a čekala co odpoví. Nechci jim lhát, ale vím, že po škole musím hned domu.

"Jej. A máme tě jít doprovodit?" Zeptala se Kim a já kývla v záporu.

"Nene. Zvládnu to sama, ale děkuji moc." Usmála jsem se na ně, rozloučila se a pomalu kráčela domu, kde na mě čekalo další peklo. Můj otec. Na matku se těším i mi chyběla, ale říct to o svém otci to asi ne.
Najednou jsem cítila, že mi po tváři stéká slza a já přidala na chůzi.

Dangerous and Unfathomable Kde žijí příběhy. Začni objevovat