77. Část

4.4K 244 6
                                    

Ležela jsem na Harryho hrudi a on mě k sobě pevně tiskl.
Až teď jsem si uvědomila, že jsem právě přišla o své panenství, a k tomu ještě s Harrym.
Nemůžu říct, že jsem si stoprocentně jistá, že on je ten pravý. Nikdo nemůže říct, co je stoprocentní v jeho životě. Jsou věci, které vypadají tak krásně, ale na konci toho úžasného příběhu se mohou pořádně zvrtnout.
Jediné co vím jistě, že toho nelituji a bezvýhradně ho miluju.

"Nad čím přemýšlím?" Přejelížděl mi konečkama prstů po mé holé ruce. Je to velice příjemné.

"Nevím." Hýbla jsem rameny a užívala si tuto chvíli. Cítím se tak bezpečně, kde si byl, když jsem se jako malá bála noční můry? Teď a s tebou mohu říct, že se nebojím ničeho. I kdyby tu Předemnou běhal vřískot, ležela bych poklidně a nadechovala se tvé vůně.

"Nelituješ toho?" Zeptal se opatrně se zranitelností v hlase. Zvedla jsem hlavu a podívala se na něj, i když v pokoji panovala tma, jeho ostré rysy jsem mohla trochu vidět.

"Nelituji a nikdy litovat nebudu. Miluju tě a jsem ráda, že zrovna s tebou jsem mohla strávit tuhle báječnou chvíli." Usmála jsem se na něj, i když to možná neviděl, ale jakmile přitiskl své rty na ty moje, byla jsem hned spokojená.

"Miluju tě." Prstem přejel přes můj ret a já ho jemně skousla. Pak jsem opět položila hlavu na jeho hruď a spokojeně si oddychla.

"Zítra je sobota." Řekl po chvíli ticha a já si uvědomila, že zítra není ta zatracená škola.

"Jsem ráda, protože se mužů pořádně vyspinkat." Pevně jsem ho stiskla radostí až se začal smát.

"Ano, a večer je party na kterou jsme pozváni. Je u Nialla, takže to máme i docela blízko." Pohladil mě po vlasech a já na minutu zavřela oči.

"Dobře, půjdeme." Promluvila jsem a užívala si projíždění jeho ruky po mé hlavě. Bože, takhle mě drbat celé dny, tak jsem nejhodnější člověk na světě.

"Opravdu? Jestli se ti..." nevím jestli tam chci opravdu jít, ale vím jistě, že Harry ano. Vím, že tam bude Bella(blbka),ale kvůli němu ji překousnu.

"Půjdeme a už jsem řekla." Svou ruku jsem dala na jeho pusu a on se začal znovu smát.

"Dobře Lásko, dobrou noc. Hrozně moc tě miluju." Políbil mě na čelo a já už ztěží odpověděla.

"Dobrou. Taky tě miluju." Zamumlala jsem, jelikož mě přemohla veliká únava. Ae řekl mi Lásko a já cítila, jak se mi rty roztahují do úsměvu.

Ráno

Pomalinku jsem otevřela oční víčka a sáhla vedle sebe, abych mohla obejmout mou drahou polovičku.
Bohužel, na této posteli leželo jen mé tělo a on byl pryč. Vstala jsem z postele a Porozhlédla se, jestli tu nemá oblečení a není třeba v koupelně, ale ne.
Došla jsem si tedy vyčistit zuby a pak se šla dolu nasnídat v domácím oblečení.

"Ahoj." Pozdravila jsem už ze schodů, když jsem se blížila do kuchyně.

"Ahoj." Pozdravil můj bratr a upil ze svého hrnečku, kde měl nejspíše medový čaj, který jsem cítila až sem.

Najednou se vynořila ještě jedna postava a já byla ráda, že ji vidím.

"Ahojky, tak ráda tě vidím." Objala mě Gemma a já ji pevné sevření opětovala.

"Já tebe taky." Zmáčkla jsem ji a ona se začala smát.

"Jako malý." Promluvil můj bratr a zakýval hlavou ze strany na stranu. Ano bratříčku ty máš co říkat.

"Haha." Gemma přešla k němu a líbla ho na tvář. Pak se šla posadit vedle mě na barovou židli, tak že seděla naproti Mikeovi.

"Tak co ty moje hrdličko? Jak ti to klape s mým bratrem." Nenápadně se na mě Pohlédla a já hodila výraz po Mikeovi.

"Ona to ze mě tahala opravdu dlouho a nedala se odbýt." Zvedl ruce v obranném gestu a já se už musela zasmát a tak změnit můj naštvaný výraz na šťastný.

"Myslím, že je to zatím skvělý." Usmála jsem se na ni a Popadla rohlík.

"To moc ráda slyším, že můj bratr není žádnej idiot." Zasmála se. No Gemmo, dokáže být, věř mi.

Doufám, že se vám díl bude líbit a přeji vám dobrou noc. Zítra je pátek a tak se určitě těšíte, jako já na skvělý víkend až se konečně vyspíte. Ještě jednou dobrou noc. :)

Dangerous and Unfathomable Kde žijí příběhy. Začni objevovat