27. část

4.6K 250 10
                                    

Vše co jsem chtěla jsem měla hotové a mohu říci, že se teď cítím více uvolněná.
Asi bych se mohla i jinak obléknout, sice se v teplácích a vytahaném triku cítím líp,ale co nadělám.
Vyndala jsem si ze skříně černé úplné skinny a šedý svetr. Vlasy jsem si vyžehlila a nechala je volně puštěné. Jemně jsem se nalíčila a byla jsem naprosto spokojená.
Najednou jsem uslyšela zvonek a tak jsem se vydala dolů otevřít.

"Ahoj. " Mike vešel dovnitř a mířil rovnou do kuchyně.

"Ahoj. " pozdravila jsem a vydala se rovnou za ním hned co jsem zavřela dveře.

"Říkal jsem ti ať nic nevaříš. " protočil očima a pohlédl na mě.

"Já nevařila, ale byla tu služebná. " usmála jsem se na něj a šla se podívat, co vlastně připravila.

Čínské nudle s kuřecím masem. Mňam, ty taky hrozně miluji.

"Jo aha. Já jdu objednat tu pizzu. " řekl a vytáhl si telefon z kapsy.

Sedla jsem si za barový stolek na židly a sledovala Mike, jak objednává různé druhy pizzi.

"Tak to by jsme měli hotovo." usmál se na mě, když telefon uložil zpět do kapsy.

"Tak povídej, co ta párty?" sedl se naproti mně.

Skvělá Miku, všichni byli úplně opilí do němoty. Když jsem jela domů, na silnici jsem našla Harryho, kterého jsem natáhla do auta a vzala ho k nám domů. Poté mi pozvracel boty a já ho spokojeně uložila do postele.

"Párty byla docela fajn. Bylo spousty lidí a docela i zábava." usmála jsem se na něj.

"A moje auto je v pořádku doufám?" zeptal se se smíchem v hlase.

"Ano. Bez jediného škrábanečku." šťouchla jsem ho do ramene a v tu chvíli se rozezněl zvonek po celém domě.

"To budou oni." Mike vyskočil na nohy a rozešel se ke dveřím. Jde vidět,  že už se Gemmi nemůže dočkat.

"Ahoj lásko." uslyšela jsem až do kuchyně.

Vstala jsem a šla se s nimi také přivítat,aby to nevypadalo blbě.

"Ahoj zlato. " přiběhla ke mně Gemma a vtáhla mě do pevného sevření a já ji ho s radostí opětovala.

Gemma s Mikem se rozešli do obýváku a já zůstala stát s Harrym sama v chodbě.

"Tak dnes po třetí čau." usmál se na mě a rozešel se také do obývacího pokoje.

On se usmál a normálně na mě promluvil? Co se s ním stalo?
No stála jsem tam, jak solný sloup a koukala s nechápajícím výrazem.

"Angee jdeš? " ozvalo se z místnosti vedle.

"Už jdu." křikla jsem a rozešla se za nimi.

Všichni jsme byli v obývacím pokoji a spokejeně nebatovali o práci a o škole. Pizzu jsme měli už dojedenou. Gemma s Mikem seděli na gauči a já s Harrym naproti sobě v křesle.

"Máte opravdu překrásný dům. " řekla Gemma a pohlédla na mě.

"Děkuji.  Kdyby bylo na mně, vypadalo by to úplně jinak." usmála jsem se a představila si svůj vysněný dům.
Malinký baráček, který vypadá uvolněně už z venku. Krásnou zahradu na které si jednou budu hrát se svými dětmi. Starý nábytek by zdobil vnitřek domu.

"Chceš říct, že si stěžuješ, ze tvůj dům vypadá takto?" přidal se Harry do debaty. Čekala jsem, kdy to přijde.

"Ne, nestěžuji si. Jen říkám, že kdyby bylo po mně, tak bych si to představovala úplně jinak. "  řekla už jsem trochu ostřejším hlasem a na jeho výrazu bylo vidět, že se mu můj tón hlasu vůbec nelíbí.

Oba jsme na sebe koukali s vraždícím pohledem. Kdyby mohli naše pohledy zabíjet, nevím,  jak by to dopadlo.
Nakonec to přerušilo vyzvánění Gemmi telefonu.

"Ano?" řekla do telefonu s úsměvem.

"Zpomal, nerozumím ti. " její výraz vyměnil vystrašený.

"Cože?  Okamžitě tam jedu. " ukončila hovor a běžela si pro kabát, aniž by cokoli řekla. Všichni jsme na ní jen koukali s udiveným výrazem.

"Lásko co se stalo? " zastavil ji Mike, když si obouvala boty.

"Wiki, začala rodit." zasmála se. Byla asi hodně zmatená.

"Odvezu tě. V tomhle stavu té nenechám řídit." popadl klíče a šel k nám do obýváku.

"Počkejte tady. Do hodiny se vrátíme a ještě něco. Nezabije se tady. " řekl Mike se smíchem a už běžel pryč.

No to ne. Prosím Miku, nenechávej mě tu s ním.

Dangerous and Unfathomable Kde žijí příběhy. Začni objevovat