Sešly jsme schody a ocitly se opět v patře, kde zábava byla znovu v plném proudu. Okolo mě prošlo pár holek, které mi říkaly přes hlasitou hudbu, že jsem dobrá a že si to Bella už konečně zasloužila. Nějak jsem jim nechtěla na tohle odpovídat a tak jsem se jen Usmála a pokračovala ve své chůzi do kuchyně, když v tom nás zastavil Niall.
"Hej, slyšel jsem co se stalo... Jste v pohodě?" Obě nás pečlivě přejel pohledem a já se otočila na Kim, která byla snad rudá až na zadku. Nenápadně jsem se pousmála a svůj pohled opět přemístila na něj. Stáli jsme uprostřed obývacího pokoje a okolo nás se lomcovali opilí lidi, ani už nepoznám, jestli tancujou a nebo chodí.
"Jsem v pořádku." Usmála jsem se na něj a pohledem zamířila za něj, jestli tam náhodou nestojí Harry, ale bohužel nic. Nikde nikdo.
"Vidím ten ret. Ale slyšel jsem, že jsi jí pěkně dala, takže ti skláním velikou poklonu, protože se k tomu ještě nikdo neodvážil." Zasmál se a hrdě mě poplácal po rameni, hrdinsky jsem zvedla ruce vzhůru a oba jsme se začali smát.
"No nic, já si půjdu pro něco k pití, počkejte tu spolu na mě." Mrkla jsem na Kim a ona začala hýbat hlavou ze strany na stranu, ale tak aby to neviděl Niall.
"Dobře." Ten jen souhlasně odpověděl a přišel blíž ke Kim, která hned zčervenala. Niall ji něco začal vyprávět a ona se roztomile smát, pravý čas se odsud vypařit.
Ani nevím, kam jsem šla, ale vím jistě, že jsem si otevřela balkon a pak ho za sebou pečlivě zavřela. Nikdo tu nebyl a já se začala pečlivě rozhlížet, kam jsem se to vlastně dostala. Když jsem se otočila, nebyla tu ani noha. Že by sem nikdo nesměl? No pozdě, jsem už tady. Je to tu dokonalé. Obrovská terasa a hned pod ní velikánský bazén, takový ten, jak doplavete na kraj a vidíte pod sebe na ulice.
Je to nádhera.
Posadila jsem se na kraj terasy, která byla ze světlého dřeva. Pouliční lampy už svítily a já taky měla možnost, si prohlédnout ulice a krásný výhled, který odsud opravdu je.
Bože, tady bych dokázala strávit, třeba i týden."Mužů si přisednout?" Ozval se nademnou chraplavý hlas a já jen hýbla hlavou na souhlas. Cítila jsem, jak mi pod nos doputovala jeho krásná vůně a když se jemně otřel omylem o kus mé nahé kůže, elektřina projela mým tělem a husí kůže nebyla pozadu.
"Je tu nádherný." Opět Zachraptěl a já na něj konečně přesunula svůj upřený pohled. Jeho oči už mě, jak dávno propalovaly a já byla ráda, že vidím tu olivovou barvu.
Užijte si kapitolu a dobrou noc přeju.
Ať vám to zítra utíká ve škole či v práci ♥️
ČTEŠ
Dangerous and Unfathomable
Fanfiction#1. misto FanFikce# Můj život, úplná katastrofa. Chování mého otce přesahovalo snad přes všechny hranice. Dívka, která doma chodí pouze ustrojená a pěkně načesaná. Ano, tohle jsem přesně já. Alkohol, kluby nebo snad drogy? Ne. Tohle se v mém živ...