14. část

5.1K 276 3
                                    

Chodili jsme různě po Londýně a dělali i spousty fotek u památek, které se mi mimochodem moc líbili. Bála jsem se, že to tu budu nesnášet, ale zatím si to tu místo toho pomalu zamilovávám.
Mohu říci, že takhle jsem se dlouho nebavila.
Sedli jsme si v parku na lavičky a dívali se na procházející lidi okolo nás. Kim komentovala občas, co mají na sobě a jak si to vůbec mohli vzít. Kolikrát jsem se nad jejím výběrem slov musela od srdce zasmát.
Najednou přišel chlapec a pustil hudbu do velkých repráků. Chvíli stál a pak se začal vlnit do rytmu hudby, stavil se na hlavu a dokonce se na ní i točil. K tomu přidával přemety, stojky a hvězdy. Vypadalo to opravdu zajímavě. Mnoho lidí stálo okolo něj a povzbuzovali ho velikým potleskem.
Tomu chlapci mohlo být tak patnáct let. Přišla jsem k němu a do klobouku mu hodila pár papírovek, všiml si toho a děkovně se na mě usmál, neměla jsem proč mu úsměv neoplatit.

"Když to tam půjdu rozjet, taky mi dáš tolik peněz?" křikl na mě Marcus, když jsem se vracela k lavičkám.

"Klidně." zasmála jsem se a ukázala, že prostor je jen jeho.

Nad mou poznámkou se jen zasmál. Myslela jsem si, že jen vtipkuje.

"Dělej ty srabe, jdi mu to ukázat, jak se to dělá." povzbudila ho Dany, která dokuřovala svou cigaretu.

"Ne. Já jsem si dělal srandu. " dal ruce vzhůru na ukázku, že se vzdává.

"Srabe. " prskla na něj a protočila očima.

Marcus jí neodpověděl a dělal, že ji neslyšel.

"Srabáku." nepřestávala do něj rýt. Koukla jsem na něj a viděla z jeho pohledu, že hodně nad něčím přemýšlí.

"Ok. Jak chceš." zvedl se a rovnou mířil k tomu chlapci a obřím reprákům.

Dany jen seděla s vykulenýma očima a dokonce upustila i cigáro z ruky. Tohle jsme asi nikdo nečekal.

Všichni jsme se rychle zvedli a následovali ho.
Zrovna začala hrát nová hudba a Marcus si plácl s tím chlapcem, něco si řekli a Marcus začal házet bokama. Chvíli to vypadalo opravdu vtipně, dokud se hudba opravdu pořádně nerozjela. Marcus začal tancovat, jako robot a musím říci, že jsme byli všichni vykolejený z toho, jak právě tancuje. Určitě bych to do něj nikdy neřekla. Házel tam různé tríčky, které se lidem opravdu líbili. Tleskali mu a dokonce i pořádně řvali a pískali.

"To je fakt magor. " řekla Dany s nechápajícím výrazem. Jakmile to dořekla se Marcus postavil na hlavu a vzhůru nohama jí poslal vzdušnou pusu. Ona nad tím jen zakroutila hlavou a rozesmála se.

"Hej kámo, to je Marcus od nás ze školy. " zaslechla jsem zamnou hlas. Chtěla jsem se otočit, ale on tancoval tak úchvatně, že jsem nemohla odtrhnout oči.

"No a. " uslyšela jsem mně docela známý hlas. Ten chraplák mi někoho připomínal.

Conor s Kimi se začali pohupovat do rytmu hudby a pískali na prsty.
No vida, jak se nám dnešní den vydařil.

"To je ta nová holka odnás ze školy není? " uslyšela jsem za sebou. To si, jako myslí, že je neslyším nebo co? Neřešila jsem to a dál se věnovala mému kamarádovi, který to parádně rozjížděl.

"Jo je semnou na literku a co?" promluvil chraplavý hlas.

"Je dobrá a ta prdelka." nechutný hlas druhého se ozval.

"Není nic moc. Nuda. " ale to už jsem nevydržela.

"Jsem ráda, že se ti líbí." otočila jsem se na něj a olízla si spodní ret. Koukal na mě s vyvalenýma očima.

"Ale moje pěkná prdelka není nic pro tebe a nikdy nebude. " sladce jsem se na něj usmála a dál se ho už nevšímala. Jediné, co vím, že tam s ním stál kluk se zelenýma očima a pořádně mě skenoval pohledem.

"Učíš se rychle. " plácla si semnou Kimi se smíchem.

Marcus dotancoval a rozešel se za námi. Všichni ho plácali, jako že on je ta jednička.

"Tak co Dan, kdo je tu srab? " objal ji kolem ramen a ona mu ruku hned strhla dolů.

"No tak kotě, přeci nebudeš naštvaná." provokoval jí.

Všichni jsme se jen smáli a kráčeli odsud pryč.

Dangerous and Unfathomable Kde žijí příběhy. Začni objevovat