92. Část

3.5K 223 12
                                    

Prosím pusťte si písničku hned, jak začnete číst!!!! Děkuju ♥️

Bolí to od něj odcházet. Každý krok od něj je čím dál více bolestivější. Je to, jakoby vás někdo bodal nožem do každé části těla.

Odejít od člověka, kterého tolika milujete? Bolí to. Je to něco hrozného, člověk vlastně v tu chvíli ani neví co má dělat. Jsou to tak silné pocity, které vás pohltí a nedá se jich zbavit a ani je ztlumit, nevíte jak je najednou ovládat a jak se s nimi vůbec vypořádat.
Tak moc potřebujete obejmout, říct, že je to vše dobré, že to byla jen noční můra, ale bohužel tohle je krutá realita.
Obejmout? Ano. Ale pouze od něj, nikdo mě neutěší jen pouhým obejmutím, jen on. Jen on mi dokáže dát pocit bezpečí bez toho aniž by něco řekl.
Ale teď? Teď je pryč. Všechen krásný pocit a i on. Sbohem.

Přišla jsem domu a okamžitě za sebou zavřela vchodové dveře

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Přišla jsem domu a okamžitě za sebou zavřela vchodové dveře. Sjela jsem po nich a usedla na zem.
V tu chvíli přišel vztek, pláč a veliká samota.
Slzy stékaly po mé tváři jako zběsilé a zastavit je bylo zbytečné, protože hned po nich by přišla další a další várka neposedných slz.
Všechno krásné se objevilo před mýma očima a bolelo to ještě víc.
Že čas hojí rány? Ne, to si jen na tu bolest časem zvykneš.

Zavibroval mi telefon a tak jsem ho vytáhla z kapsy.

Harry
Nemůžeš odejít. Nedám to bez tebe. Jak si ode mě odcházela hrozně to bolelo. Kurva Angee odpustí mi to. Posral jsem to jak jsem mohl a měl jsem ti to říct než aby jsi se to takhle dozvěděla, ale já se bál. Bál jsem se toho, že mě opustíš a odejdeš jako dnes. Já se do tebe až po uši zamiloval a prostě kurva já to nedám. Už teď mi chybíš. Potrebuju tě obejmout, držet tě pevně u sebe a nepustim tě. Prosím zavolej mi. Všechno ti vysvětlím. Jen, jen tě potřebuju hned teď mít u sebe. Prosím Angee....

Hysterický pláč se opět dostavil a já mobil hodila naproti o stěnu.

Kurva.........

Dangerous and Unfathomable Kde žijí příběhy. Začni objevovat