76. Část

4.2K 233 10
                                    

Opatrně mi rozepl podprsenku a schodil ji na zem. Trochu jsem zčervenala a rukama si zakryla svá prsa.

"Nedělej to. Jsi krásná." Usmál se na mě a ruce mi odendal z těla pryč.
Začal si hrát s mými bradavkami a pak ji jednu jemně skousl, což mě donutilo k dalšímu sténu.

Svými rty se přemisťoval opatrně po mém břiše dolu, kde se zastavil u podbříšku. Pohlédl na mě pohledem, jestli opravdu může a já kývla na souhlas.
Sundal mi kalhotky a okamžitě letěly za mou podprsenkou. Cítila jsem, jak jsem trochu nervózní, jelikož pod nim lezim úplně nahá a on si prohlíží každou křivku mého těla opravdu pečlivě.

"Jsi tak krásná." Olízl si rty a jedním prstem se začal otírat o mé citlivé místo.

"Kruci." Vypustila jsem ze rtů a hned na to si položila dlaň na ústa.

Opatrně do mě vnikl jedním prstem a já hlasitě vzdychla.

"Uvolni se." Pošeptal mi do ucha a jemně skousl můj ušní lalůček, nacož jsem opravdu více povolila nohy a začala si tuhle chvíli užívat.

Vnikl do mě i druhým prstem a já se prohla v zádech. Pomalu přidával na tempu a prsty jezdil sem a tam.
Můj dech byl čím dál rychlejší a když do toho zapojil i svůj jazyk, ten pocit byl nepopsatelný. Moje tělo bylo úplně omámené a já věděla, že potrebuju více.  Přitáhla jsem si Harryho hlavu k sobě a rychle mu svlékla jeho boxerky.

"I ty dračice." Líbl mě na tvář a trochu se uculil. Šlo, ale i vidět, že toto gesto nečekal.
Když jsem, ale zahlédla jeho kamaráda trochu mě přepadl strach. Jde vidět, že na Harrym se opravdu ničím nešetřilo.

Jak se tohle do mě proboha muže vůbec vejít?

Chytl ho do ruky a chvíli si s ním hrál. Ležela jsem a on si užíval to, jak ho silně propaluju pohledem.
Najednou se nademě naklonil a začal mi vnášet polibky po celém krku.

"Opravdu to chceš?" Zeptal se ustaraným hlasem a váhavostí v obličeji.

"Ano." Spojila jsem naše rty a pánví trochu narazila na jeho rozkrok.

"Doprdele." Zachraptěl a já věděla, že ho okamžitě potrebuju.
Nejdříve se otřel o můj vchod a pak do mě opatrně začal vstupovat.

"Kdyby tě to bolelo hned řekni." Zvážnil výraz a já jsem na se na něj Usmála.
Zasunul do mě celého kamaráda a ve mně projela štiplavá bolest, která pohltila celé mé tělo. Zaskučela jsem a jedna slza se mi vyřítila z oka.

"Jsi v pořádku? Mužů přestat." Odtáhl se odemě, ale stále ve mně byl.

"Ne." Zakývala jsem hlavou a on čekal než si zvyknu na jeho délku v sobě. Bolest pomalu ustupovala a já kývla, aby pokračoval. Začal se pomalu hýbat, chvíli trvalo než bolest úplně odešla, ale pak to bylo krásný. Nic krásnějšího jsem v životě nezažila. Nikdy jsem nechápala, proč každý furt mluví o sexu, ale je to krásný. Je to okamžik, kdy jste opravdu spojený tělo na tělo a prociťujete společnou rozkoš.
Potrebuju ho, hrozně ho miluju a teď vím, že o něj přijít nechci.

"Harry zrychli." Chci víc, chci mnohem víc.

Na nic nečekal a okamžitě své tempo zrychlil a to o hodně. Přirážel, jak nejvíc mohl a naše vzdychy se nesly celou místností.

"Harry." Zaskuhrala jsem a pánví začala přirážet proti němu.

"Bože, jsi tak skvělá." Zaklonil hlavu a já cítila ohňostroj v mém podbříšku.
Jako bych se ocitla někde v pořádné tmě a celý svět se zastavil. Harry ještě dvakrát přirazil a svalil se vedle mě na postel.

"To bylo..."

"Dokonalý, skvělý... ty jsi skvělá a dokonalá." Řekl a okamžitě spojil naše rty.

Dangerous and Unfathomable Kde žijí příběhy. Začni objevovat