79. Část

3.8K 233 6
                                    

Všichni byli zabraný do nějaké konverzace, že si mě ani jeden z nich nevšiml.

"Není to...?" Zeptala se Kim a pohled přemístila na ně.

"Ano je, ale to neva. Dopijeme a půjdeme ano?" Usmála jsem se na ní a vypila zbytek svého latte.

"Budu moc ráda, když se tam potkáme." Řekla jsem Kim před kavárnou, když jsme se loučily.

"Já opravdu nevím Angee." Zkroutila ústa a ruce si založila na prsou. Chápu, že se ji tam nechce, ale také si myslím, že tím se to mezi nimi i vyřeší.

"Věř mi. Bude to fajn." Obejmula jsem ji a pak se na ní Usmála.

"Dobře. Tak se tam uvidíme." Mrkla na mě a já ji musela znovu obejmout.

"Tak zatím ahoj. Zachvili se vlastně uvidíme." Mávla jsem na ní a rozešla de směrem domu.

Chladný vítr už pofukoval a mně se na těle objevila husí kůže. Promnula jsem si ruce a kochala se čerstvým vzduchem. Pomalu už se stmívalo a já začala pozorovat, jak se rozsvící pouliční lampy.

"Ahoj." Uslyšela jsem za sebou něčí hlas a já sebou trochu cukla, jelikož jsem se opravdu lekla.

"Bože Nialle, tohle už mi nedělej." Trochu jsem se předklonila a opřela si ruce o kolena a zhluboka vydechla.

"Omlouvám se, nechtěl jsem tě vylekat." Položil svou ruku na má záda a já se jemně ošila.

"To je v pořádku. A co tu vůbec děláš?" Narovnala jsem se a zase se s Niallem po boku rozešla původním směrem.

"Šli jsme z jedné kavárny a já tě viděl s Kim." Usmál se a já ne něj pohlédla.
Viděl nás i v té kavárně?

"Jo, byly jsme venku." Usmála jsem se na něj a on je kývl na souhlas. Chvíli byl ticho a pak si dal ruce do kapes. Vypadal, že je nervózní a já nevěděla z čeho.

"Jdete dneska na tu párty ke mně?" Zeptal se s úsměvem na rtech a já na něj kývla. Nevím proč se ptá, myslela jsem že mu to Harry řekl, ale asi ne.

"A jde tam i Kim?" Dodal a hned svůj pohled odvrátil na chodník před námi. Tak proto ta nervozita. Teď už mi to do sebe zapadá.

"Myslím si, že jde." Zasmála jsem se tak, aby to neviděl a rozhlédla se okolo sebe.

"To je fajn." Stále dělal, že se nic neděje, ale přitom vypadal, že se chce na něco ještě zeptat, ale do toho ho já nutit nebudu.

"No nic. Já už jsem doma, tak večer Angee." Zamával mi a já pokračovala dal v cestě. Myslím, že Kim bude ráda, že jsem ji ještě přemluvila.

Najednou mi zavibroval telefon a já si přečetla příchozí smsku.

Harry
Kde seš?!

Dangerous and Unfathomable Kde žijí příběhy. Začni objevovat