87. Část

3.6K 232 7
                                    

Opatrně jsem za sebou zavřela dveře od mého pokoje a přemístila se rychlou chůzí přímo do postele.
K Harrymu jsem se otočila zády a začala zhluboka dýchat, dokud se kolem mého pasu neobjevila jeho ruka a já necítila jeho teplou hruď na mých zádech. Slyšela jsem, jak spokojeně oddychuje, ale já stále myslela na osobu, která mě tolika vyděsila.
Cítila jsem, jak mě pohledem přímo zabíjel, vpíjel se do mé kůže, aby se do mě mohl dostat.
Bohužel světlo z lampy bylo slabé a já neviděla dotyčné osobě do tváře.

Co když se jen zbytečně strachuju a byl tam jen tak náhodou. Ale co, když ne? Co když po mně něco chce? A nebo mi chce ublížit?
Nevím....
Musím už spát.

Nějakou dobu jsem nad tím přemýšlela, ale únava byla silnější a já propadla v hluboký spánek.

"Konečně je ta chvíle, kdy jsem tě našel a jsme tu sami jen my dva." Zašeptal muž, kterému jsem neviděla do tváře přes šátek na očích.

"Kdo jsi?" Křikla jsem a snažila se dostat ruce z provazů.

V tu chvíli mi černou látku spustil z očí a já zalapala po dechu.

"Tati." Upustila jsem slzu z oka a pohled Sklopila k zemi.
Všimla jsem si, že jsem v nějakém sklepě, kde je naprosté ticho a minimum světla.

"Neříkej mi tak. Už nejsi moje dcera. Jsi pouhá kurva. Chtěl jsem tě vychovat, aby z tebe něco bylo, aby jsi jednou vedla se svým bratrem naší firmu. Ale ty? Ty jsi se mi odvědčila tím, že šukáš s tím flákačem a násilníkem." Křičel po mně a já vytrousila zbytek slz.

"Já a můj bratr jsme dobří lidé. To ty jsi monstrum." Křikla jsem nazpět a mohla jsem si všimnout, jak rudne a vylézají mu žíly na čele.

"Tvůj bratr už za to také zaplatil." Kývl hlavou k pravé straně a já se tam hned podívala. Ale bohužel byla tma a já tam nic neviděla.
Otec přešel k nějakému vypínači, který byl kousek ode mě, když procházel okolo mě, nepříjemný pocit ovanul mé tělo.

Najednou ho zmáčkl a já chytla šílený hysterák, když jsem uviděla pod žárovkou ležet svého jediného bratra s dírou v hlavě.

"Lásko vstávej." Někdo semnou lomcoval a já se rychle zvedla do sedu za doprovodu nepravidelného dechu.

"Byl to jen sen." Chytl mě a posadil mě na sebe. Okamžitě okolo mě obtočil své paže a pevně mě svíral ve své náruči. Stále jsem zvlykala a on semnou pohupoval ze strany na stranu s jemným šimráním ve vlasech a utěšovacího tónu.

Dangerous and Unfathomable Kde žijí příběhy. Začni objevovat