Opřela jsem si hlavu o jeho rameno a on měl snadný přístup k mému krku. Ihned se na něj přilepil rty a začal ho sát a okusovat.
Neubránila jsem se dalším vzdychům a to už si mě otočil k sobě, protože můj krk mu nestačil. Ihned jsem se mu chtivě přilepila na rty. Justin mi sjel rukama na zadek a stiskl ho. Líbal mě s takovou dravostí a vášnivostí, že mi byla jasná jedna věc. Byl nadrženější víc, než kdykoliv předtím. Problém byl jen jeden. Já jsem byla taky.
Vzdychl mi do úst a já jsem zaryla nehty do jeho zad.
,,Chci tě" ,,Chci tě" řekli jsme oba zároveň. Usmála jsem se mu na rtech a on mi ret zkousl. Vzdychla jsem a přesunula ruce do jeho vlasů. Popotáhla jsem za ně a to pro něj byl jasný impulz. Zvedl mě do náručí a přesunul se s námi k posteli. Lehl si mezi mé nohy a já mu zatáhla za lem trička. Přetáhl si ho přes hlavu a vystavil mi svůj nahý hrudník. Začal mi pulzovat podbřišek a já slastně zakňučela. Justin ze mě stáhl kraťásky a já mu pomohla s mým tílkem. Zkousl si ret, když si prohlížel můj nahý hrudník. Byla jsem trochu nesvá, protože jsem vůbec nevěděla, co se bude dít, ale na to tu byl Justin. Pomalu se ke mě naklonil a krátce mě políbil. Pak se přesunul k mým prsům. Zkousl mi lehce bradavku a popotáhl za ni. Různě si s ní hrál a za mých vzdychů putoval rukama po mém těle. Nechala jsem ho, aby mi stáhl i kalhotky. Nevím, jestli jsem už připravena, ale nemůžu Justina trápit věcně. Navíc nevím, na co pořád čekám a proč to tak odkládám.
Justin už měl jen boxerky, ve kterých byla dost velká boule. Nedokážu si představit, jak kvůli mě musí trpět, že sex neměl tak dlouho, jen kvůli mě.
Celý se vzrušením klepal a prohlížel si mé nahé tělo. Sklonil se ke mě a podepřel se rukama, aby mě nezalehl. Líbal mě na krku a určitě mi tam udělal cucflek.
,,Já," vydal ze sebe ,,já nemůžu, Bell" zašeptal a odtáhl se ode mě. Nechápavě jsem se na něj podívala.
,,Co se stalo? Jak jako nemůžeš? Nemůžeš se se mnou vyspat? Nejsem ti dost dobrá?" řekla jsem ublíženě. Justin se jen na půl smutně usmál a lehl si vedle mě, podpíral se rukou.
,,To v žádném případě, lásko. Nemůžu se dočkat, až budu konečně v tobě, babe, ty budeš křičet moje jméno a nakonec tě dostanu za hranici toho nejlepšího orgazmu," uchechtl se a já protočila očima nad jeho pubertální mluvou ,,ale cítím, že je ještě brzo. Nejsi připravená, viděl jsem ti to na očích. A nechci na tebe tlačit" nahnul se ke mně a políbil mě.
,,Já si počkám. Klidně týdny, měsíce, ro... ne, tak roky asi ne, ale doufám, že tak dlouho to nebude" zasmáli jsme se.
,,No. Tak já myslím, že se pustíme do toho pohybu, ne? Protože za tři dny musíš jako kamzík poskakovat po Bostonským soudě a kdybych tě tam já nosil, bylo by to divný" zasmál se a zvedl se z postele. Oblékl si teplákové šortky a černé tričko s výstřihem do V. Pro mě z pod postele vytáhl mou tašku a položil ji na postel vedle mě. Vděčně jsem se na něj usmála a začala se v tašce přehrabovat.
,,Já se skočím podívat za klukama, jak jsou na tom s věcma a obědem. Až budeš převlečená, tak na mě zavolej" usmál se a zmizel ve dveřích. Z tašky jsem vytáhla čisté spodní prádlo, tepláky a triko s dlouhým rukavém. No, nebyl to dlouhý rukáv. Byl tak k předloktí.
Vše jsem na sebe nějakým způsobem oblékla, a pak přišel další bod programu. Najít koupelnu a nějak se do ní dostat.
Odhrnula jsem peřinu a začala si protahovat svaly na nohou. Zakroužila jsem patami, koleny a postupně zvětšovala cit ve svých nohou. Bez většího úsilí jsem nohy přehoupla z postele na zem a pomalu jsem se postavila. Nohy nejdřív zásadně protestovaly, ale když jsem jim politicky vysvětlila, že prostě chodit budou, začaly spolupracovat. Přidržovala jsem se zdi a dělala malé kroky až ke dveřím. Dveře jsem otevřela a hned naproti byly pootevřené další dveře. Všimla jsem si kachliček a velkých dlaždič na zemi, koupelna. Přešla jsem dovnitř a zavřela za sebou dveře. Vykonala jsem potřebu a nakonec se přesunula k umyvadlu. Opláchla jsem si obličej a udělala jsem si vysoký culík. Cítila jsem se lépe. Zdravěji. Ovšem dlouhé chození mi ještě evidentně neprospívalo. Jakmile jsem otevřela dveře od koupelny a vyšla ven, nohy vypověděly službu. Asi jsem na nich stála moc dlouho. Žuchla jsem sebou o zem.
,,Ehm, Justine!" zakřičela jsem a opřela se o zeď.
,,Co?! CO SE STALO?" bylo slyšet dupání při běhu a najednou se v chodbě objevil Justin s naprosto vystrašeným pohledem. Za ním postupně dolezli i Lil, Fredo a poslední Ryan s kuchařskou zástěrou.
Votes prosím <3
ČTEŠ
Don't Get Close To Missing Killer(cz)✔️
ФанфикDOKONČENO✔️ Co chci, to vždy dostanu. I když je to ona. Co Justin McCann Bieber chce, to dostane. Bohužel ona byla ve špatnou chvíli na špatném místě. Stane se jí to osudným? ČTI PROLOG ❤️